چرا باید اقامت در هتل عباسی را تجربه کنیم؟

هتل عباسی اصفهان که عمری سیصد ساله دارد، بعنوان قدیمی‌ترین هتل جهان نیز شناخته می‌شود. این هتل زیبا و چشم‌نواز، در یکی از بهترین مناطق شهر اصفهان واقع شده و حتما باید حداقل یکبار اقامت در آن را تجربه کنید. حال ما این هتل را به شما معرفی خواهیم کرد و نحوه‌ی رزرو آنلاین آن را به شما خواهیم گفت. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل عباسی؛ قدیمی‌ترین هتل جهان!

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر اصفهان که بعنوان قدیمی‌ترین هتل جهان نیز شناخته می‌شود، هتل عباسی اصفهان است. این هتل زیبا که بیشتر از سیصد سال عمر دارد، جزو یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر اصفهان است که در چهارباغ عباسی ساخته شده و این روزها یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر است. هتل عباسی معماری بی‌نظیری دارد و در آن از دوران صفویه ایده گرفته شده است.

پیشنهادی:  با کمک عینک واقعیت مجازی پیاده روی فضایی را تجربه کنید

این هتل 224 اتاق و سوئیت برای میزبانی از مسافرانی که به شهر اصفهان سفر می‌کنند، دارد. هتل عباسی که هم مورد علاقه گردشگران داخلی و هم توریست‌های خارجی‌ست، رستوران‌های مختلفی دارد که غذاهای خوشمزه‌ای را برای مسافران سرو می‌کند. پس اگر در این هتل اقامت داشتید، نیازی نیست که برای صرف ناهار و شام به رستوران خارج از هتل بروید و می‌توانید همانجا بهترین غذاها را میل کنید.

راهنمای کامل سفر به اصفهان را از اینجا بخوانید!

این هتل همچنین امکانات رفاهی مختلفی دارد که تجربه اقامت را برای مسافرانش خاطره‌انگیزتر می‌کند که از میان آنها می‌توان به جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ اشاره کرد.

پیشنهادی:  نمایشگاه چیست؟

جهت رزرو هتل عباسی از اسنپ تریپ با قیمت مناسب، به سایت اسنپ تریپ سر بزنید.

دسترسی هتل عباسی

همانطور که گفتیم، این هتل موقعیت مکانی خیلی خوبی دارد و در چهارباغ عباسی ساخته شده و دسترسی بسیار مناسبی به تمام نقاط شهر اصفهان و همچنین دیدنی‌های تاریخی آن دارد. مثلا شما خیلی راحت می‌توانید خود را از هتل با پای پیاده به عالی قاپو، میدان نقش جهان و همچنین کاخ چهلستون برسانید و آنها را از نزدیک ببینید.

برای رزرو هتل آنلاین از اسنپ تریپ کافیست به سایت یا اپلیکیشن آن مراجعه کنید.

پیشنهادی:  ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

رزرو هتل در اصفهان

جهت رزرو هتل‌های اصفهان از اسنپ تریپ با قیمت مناسب و در کمترین زمان، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. سپس به بخش هتل داخلی رفته، شهر اصفهان را بعنوان مقصد سفر انتخاب نموده و تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های اصفهان را به شما پیشنهاد خواهد داد. حال می‌توانید با مقایسه‌ی آن هتل‌ها به لحاظ قیمت، موقعیت مکانی و همچنین امکانات هتل‌ و اتاق‌هایش، هتل مورد نظرتان را بصورت آنلاین رزرو نموده و هزینه آن را نیز اینترنتی پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود.

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …