مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش

مقایسه هتل ترنج و هتل داریوش کیش

از نگاه و سلیقه تبریزی‌ها، پرمتقاضی‌ترین هتل در سفر به کیش، هتل ترنج و بعد، هتل داریوش است. هر دوی این هتل‌ها 5ستاره‌اند و سابقه خوبی در کسب بیشترین میزان رضایت از مسافرها دارند. اگر در سفر قبلی‌تان، هتل داریوش را تجربه کرده باشید، احتمالا این‌بار به سراغ هتل دریایی ترنج خواهید رفت؛ چون جذابیت اقامت روی آب در مقایسه‌با تجربه‌های قبلی‌، بیشتر به چشم می‌آید. این موضوع درباره تور هتل ترنج و تور هتل داریوش هم صدق می‌کند. در مطلب کوتاه زیر، آنچه را ‌که درباره مهم‌ترین تفاوت‌های هتل دریایی ترنج با هتل داریوش می‌بایست بدانید، آمده است.

تفاوت هتل ترنج و هتل داریوش در یک نگاه

نام هتل هتل ترنج هتل داریوش
امتیاز مسافران 7.5/10 8.4/10
در چه سالی افتتاح شده؟ 1394 1382
خاص‌ترین ویژگی؟ اولین هتل دریایی خاورمیانه. معماری هخامنشی و دکوراسیون شیک لابی و اتاق‌ها.
قیمت؟ بالا نسبتا خوب
نقاط قوت؟ محیط آرام و جذاب، تنوع بالای غذا، تمیزی واحد اقامتی و منظره عالی. نزدیکی‌به ساحل، منوی عالی صبحانه و محیطی زیبا با تمیزی و بهداشت عالی.

برای پی‌بردن‌به بزرگ‌ترین تفاوت هتل ترنج و هتل داریوش کیش، ابتدا به یک سوال مهم پاسخ بدهید.

  • دوست دارید اقامت روی آب‌های خلیج فارس را تجربه کنید یا هتلی با معماری الهام‌گرفته‌شده از دوران هخامنشی را ترجیح می‌دهید؟

برای اقامت روی آب‌های خلیج فارس، هتل ترنج و برای گذراندن اوقاتتان در اقامتگاهی با دکوراسیونی شیک، هتل داریوش پذیرای شماست. سایت تورگردان (www.tourgardan.com) با فراهم کردن تمامی خدمات لازم برای سفر به جزیره کیش و اقامت در رویایی‌ترین هتل، شما را در تمامی لحظات سفرتان همراهی می‌کند.

برای مشاهده تاریخ حرکت رفت‌وبرگشت و قیمت بسته‌های سفر در تورگردان به صفحه تور کیش از تبریز هتل ترنج مراجعه کنید.

مقایسه هتل داریوش و ترنج کیش در امکانات و خدمات

از نظر امکانات، هتل داریوش و ترنج کیش تقریبا شبیه‌به‌هم‌اند؛ جز در موارد معدودی که با یکدیگر اختلاف دارند. امکانات و خدماتی که در هر دوی این هتل‌ها مشترک است، در بخش زیر لیست شده‌اند:

  • لابی
  • کافی‌شاپ
  • صندوق امانات
  • پذیرش 24ساعته
  • جکوزی
  • استخر
  • ماساژ
  • زمین ورزشی
  • سالن ورزشی
  • سالن بیلیارد
  • خدمات خانه‌داری
  • اینترنت در لابی
  • مینی‌بار با هزینه
  • خدمات برای معلولین
  • پارکینگ
  • اتاق چمدان
  • لاندری یا خشکشویی
  • شبکه پخش فیلم
  • دستگاه واکس کفش
پیشنهادی:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

اگر راحتی و دسترسی‌به مرکز جزیره برایتان اهمیت دارد و در سفرهای قبلی‌تان، اتومبیل بدون راننده کرایه می‌کردید، هتل داریوش می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند؛ چون این خدمات را دارد. بنابه تجربه مسافرهای تبریزی که قبلا از طریق تورگردان سفر کرده‌اند، قیمت تور برای هتل داریوش واقعا به‌صرفه است.

برای دیدن قیمت‌ها و انتخاب تاریخ سفرتان روی صفحه تور کیش از تبریز هتل داریوش کلیک کنید تا تمامی بسته‌های سفر را ببینید.

کافی شاپ هتل داریوش کیش

از نظر امکانات تفریحی و آبی، هتل ترنج در مقایسه‌با هتل داریوش، امکانات بیشتری دارد. سونا یکی‌از همان امکاناتی است که در هتل ترنج می‌توانید از آن استفاده کنید و هتل داریوش ندارد.

لذت سرو شام روی آب را فقط با انتخاب هتل ترنج می‌توانید تجربه کنید و از شنیدن صدای موج‌های دریا در حین تست غذاها به هیجان بیایید.

اقامت‌با صبحانه یا اقامت‌با صبحانه و ناهار؟

  • اگر سرو وعده ناهار را عامل مهمی در سفرتان بدانید، هتل ترنج نسبت‌به هتل داریوش، برتری دارد؛ زیرا هتل 5 ستاره ترنج، خدمات صبحانه و ناهار را به تمامی مهمانانش ارائه می‌کند.

درحالی‌که خدمات رستوران هتل داریوش برای مسافرها، فقط شامل صبحانه است.

تعداد هتل‌های هافبرد در جزیره کیش از تعداد انگشت‌های دست هم کمتر است. درصورتی‌که بیشتر مسافرهای تبریزی و تهرانی مایل‌اند تا برای سرو ناهار هم روی خدمات رستوران‌ هتل‌های جزیره، حساب باز کنند و از بابت تهیه غذا، دغدغه‌ای نداشته باشند.

برای اینکه سفری دلپذیر را تجربه کنید، از تمامی ثانیه‌های آن لذت ببرید و هر آنچه را که برای رفتن‌به کیش نیاز دارید از یک مرجع معتبر دریافت کنید، به سایت تورگردان (tourgardan.com) سر بزنید.

پیشنهادی:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

تفاوت هتل ترنج با هتل داریوش کیش در معماری

  • در سفر به کیش دوست دارید به بناهای قدیمی دوران هخامنشی هم سر بزنید؟ هتل داریوش، تونلی است برای سیر و سلوک در تمدن هخامنشیان!

با قدم زدن در محیط‌های مختلف هتل داریوش می‌توانید سبک‌های متعددی را از دوران هخامنشی‌ها ببینید. همه‌ المان‌ها در این هتل 5 ستاره به ظرافت طراحی‌شده‌اند و آنقدر واقعی است که حس می‌کنید در آن بازه زمانی حضور دارید. سربازها، مجسمه‌ها، ستون‌های سنگی و نمایشی از نمادهای حیوان‌های مختلف، هتل داریوش را به اقامتگاهی بااصالت تبدیل کرده است.

تفاوت هتل ترنج با هتل داریوش کیش در معماری

  • در هتل دریایی مثل هتل ترنج، طراحی نمای هتل و حتی واحدها متفاوت است.

تمامی واحدهای اقامتی آن روی آب بناشده‌اند و بالکنی چوبی دارند. خبری از معماری سنتی و الهام‌گرفته‌شده‌از دوران هخامنشی نیست و به‌جای آن، ترکیب چوب‌های مستحکم روی آب‌های شفاف خلیج فارس، همه‌چیز را فانتزی و دوست‌داشتنی‌تر کرده است.

بخش زیادی از تفاوت قیمتی تور کیش از تبریز هتل ترنج در مقایسه‌با تور هتل داریوش به بحث معماری آن‌ها مربوط می‌شود.

مقایسه هتل ترنج و داریوش از نظر سوئیت‌ها

تعداد واحدهای اقامتی، سبک طراحی، چشم‌انداز اتاق‌ها و نوع آن‌ها در هتل‌های ترنج و داریوش کیش متفاوت است. تعداد واحدهای اقامتی در هتل ترنج، 100 عدد بوده و برای هتل داریوش، اتاق‌ها 190تاست و این هتل، ظرفیت بیشتری دارد.

تنوع واحدهای اقامتی در هتل داریوش بیشتر است؛ زیرا واحدهای آن در یکی‌از 3 دسته اتاق چندتخته، سوئیت و کابانا قرار می‌گیرد. درصورتی‌که اتاق‌های هتل ترنج تنها به یکی‌از دو نوع اتاق چندتخته است یا سوئیت.

عکس اتاق دریایی هتل ترنج کیش

وضعیت دید اتاق‌های هتل داریوش هم دریاست؛ زیرا این هتل، ساحلی اختصاصی برای مهمانانش دارد. تعدادی‌از واحدهای آن هم به ساحل و محوطه هتل، چشم‌انداز دارند. این‌درحالی‌ است که تمامی واحدهای اقامتی هتل ترنج روبه‌دریا هستند و با هر بار طلوع و غروب خورشید می‌توانید رویایی‌ترین لحظات شروع و پایان هر روز را ببینید.

پیشنهادی:  معرفی ماسک مو سولفات فری و سالت فری

اختلاف قیمتی هتل داریوش و ترنج در چه حد است؟

با اینکه هتل ترنج و هتل داریوش کیش از نظر امکانات، اختلاف چندان زیادی نسبت‌به هم ندارند، هتل داریوش ارزان‌تر است. چرا که هتل ترنج، اسم اولین هتل دریایی خاورمیانه را به یدک می‌کشد و در سرتاسر خاورمیانه، تنها در یک هتل می‌توانید اقامتی امن روی آب‌های دریا را تجربه کنید. به‌بیانی ساده‎تر، هتل ترنج با طراحی شبیه‌به هتل‌های دریایی مالدیو، یک سروگردن بالاتر از تمامی هتل‌های هر دو جزیره کیش و قشم است. در شرایط فعلی، هتل ترنج رقیبی ندارد و در میان اقامتگاه‌های ایران، یکه‌تازی می‌کند.

باتوجه‌به شهرت هتل ترنج در مقایسه‌با هتل داریوش، دور از انتظار نیست که هتل ترنج، قیمتی بیشتر از قیمت هتل‌های 5 ستاره جزیره داشته باشد. اختلاف قیمتی این دو هتل در بازه‌های پرمسافر مثل بهار و ابتدای تابستان، به بالاترین مقدار خود می‌رسد. در سایر فصل‌های سال، قیمت تور کیش از تبریز هتل داریوش در مقایسه‌با تور هتل ترنج، ارزان‌تر است.

از بین هتل ترنج و داریوش کیش، کدام یک برای ماه عسل بهتر است؟

به‌طور کلی هتل‌های 5ستاره، انتخابی خوب و مطمئن برای ماه عسل محسوب می‌شوند. هم هتل داریوش و هم هتل ترنج با اختصاص اتاق‌هایی ویژه ماه عسل زوج‌ها می‌توانند پذیرای بهترین تجربه آن‌ها برای شروع زندگی‌شان باشند. در انتخاب یکی‌از این اقامتگاه‌ها برای ماه عسل، خیلی تردید نداشته باشید؛ زیرا هر دوی‌شان به‌قدر کافی ایده‌آل و لذت‌بخش‌اند.

یک شاخصه مهم برای انتخاب اقامتگاه از بین هتل‌های ترنج و داریوش وجود دارد و آن هم اقامت روی آب است. اگر دوست دارید اول زندگی‌تان را با تجربه‌ای کاملا نو شروع کنید، به‌دنبال انتخاب اتاق‌های ماه عسل هتل ترنج باشید. اگر دوست ندارید هزینه‌های سفرتان از 20 میلیون تومان بیشتر شود، می‌توانید با پشتیبانی سایت تورگردان به شماره 02147627800 تماس بگیرید و با تورهای آف‌خورده کیش، سفری به‌صرفه را تجربه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …