بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بروکات در 4 دسامبر 1363 به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران با دو خواهر و یک برادر است. لیلا بروکات کار خود را از سال ۱۳۷۷ در تئاتر کودک و نوجوان فرهنسالا آغاز کرد. لیلا بروکات از سال ۱۳۷۸ با حضور در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس مقدم به صورت قانونی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد. لیلا بروکات پس از حضور پیلوز در سریال یوسف پیامبر با بازی در نقش همسر آخناتن محبوبیت بیشتری پیدا کرد.

1 198

لیلا بلوکات از نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید: در نهایت برای ادامه تحصیل در آکادمی کار و دانش معرفی شدم. مدرسه فقط در قسمت قالی بافی جای خالی داشت، بنابراین مجبور شدم در رشته هنرهای زیبا ثبت نام کنم. بالاخره به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد سااریگیان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. در سال ۱۳۷۷ در فرهنگسرای حاضر شدم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوزی جلوی دوربین رفتم.

پیشنهادی:  بیوگرافی بهاره رهنما

2 174

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفته است که خانواده اش را دوست دارد و آنها را بسیار دوست داردرابطه من با خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد. او متاهل است و در رشته های الکترونیک و مهندسی برق تخصص دارد. خواهرزاده عزیزم رادمان فرزند نوشا است. خواهرم میترا نام دارد و در رشته مدیریت جهانگردی و جهانگردی در ایران تحصیل می کند. من یک برادر دارم که در رشته نقشه برداری صنعتی تحصیل می کند.

پیشنهادی:  بیوگرافی امین حیایی

3 169

در خانواده ام من تنها هنرمندم. خواهرم میترا در شش هفت سالگی در سریال سیروس مقدم نقش افشانا بیگان دخترش را بازی کرد اما علاقه ای به ادامه کار نداشت. لیلا بلوکات موسس موسسه خیریه مهر لیلا گفت: پس از کسب مهارت های بازیگری، با تلاش و کمک خانواده و دوستانم، آرزوی من برای داشتن چنین خیرات و شکرگزاری از خداوند محقق شد. با هشت فرزند معلول شروع کردم. من اکنون نزدیک به 1000 کودک دارم که می توانند رویاهای خود را محقق کنند.

پیشنهادی:  بیوگرافی لاله اسکندری

4 37

لیلا بلوکات علاقه شدیدی به ورزش دارد. گفت: از جوانی عاشق والیبال بودم.بخش بانوان باشگاه هنرمندان چند سالی است که فعالیت می کند و من با این تیم شروع به کار کردم.من ابتدا با تیم والیبال هنرمندان شروع کردم، اما در سه یا چهار تیم دیگر هم بازی کردم. لیلا بروکات در کنار والیبال به اسب سواری نیز می پردازد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …