ازدواج روی پل برای فرار از محدودیت های کرونایی/ تصاویر

[ad_1]

ازدواج روی پل در هند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

زوج هندی برای فرار از محدودیت های کرونایی روی پل با هم ازدواج کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شیوع موج دوم  مرگبار کرونا در هند موجب به تاخیر افتادن بسیاری از مراسم‌های جشن عروسی در این کشور شده است. در حالی که اکنون فصل جشن‌های عروسی در هند است بسیاری از خانواده‌ها از برپایی جشن عروسی خود منصرف شده اند و برخی نیز آن را به زمانی مناسب‌تر موکول کرده اند. اما برخی نیز با راهکار‌های عجیب سعی در برپایی جشن عروسی خود دارند، مانند راهکار یک زوج هندی که پس از برپایی جشن عروسی یک زوج دیگر در هواپیما حالا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

پیشنهادی:  انتخاب بهترین کرم پودر:

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند در این مراسم «یونیکریشنان» با «تهانگاماییل» اهل ایالت «کرالا» روز دوشنبه روی یک پل با هم ازدواج کردند. آن‌ها برای فرار از محدودیت‌های کرونایی اعمال شده در کرالا اقدام به برپایی جشن ازدواج خود روی این پل کردند. در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده این عروس و داماد روی پل دیده می‌شوند. همچنین این تصاویر خانواده‌ها و اقوام عروس و داماد را در حالی که در دو طرف پل حضور دارند نشان می‌دهد.

پیشنهادی:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

گفتنی است؛ چند روز پیش بود یک زوج اهل تامیل نادو با برگزاری جشن عروسی خود در هواپیما برای فرار از محدودیت‌های کرونایی خبرساز شده بودند.

ازدواج روی پل در هند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
ازدواج روی پل در هند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
ازدواج روی پل در هند،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …