راهکارهای کاربردی برای درمان زود انزالی که قطعا جواب میده

زودانزالی زملانی اتفاق می​افته که انزال زودتر از موقع دلخواه صورت بگیره به طوری که زمان کافی برای لذت بردن نداشته باشی. قبل از اینکه بریم برای درمانش شما باید دلایل ابتلا به زود انزالی رو بدونید: اول از همه و مهم​ترین کمبود هورمون سروتونین در نورون​های عصبی، بیماری دیابت، مشکلات تیروئید، مشکلات پروستات، استرس، افسردگی، اضطراب، احساس گناه، خود ارضایی و بالا رفتن سن.

روش​های معمولی و خانگی درمان زود انزالی

اول از همه داروهای تأخیری، استفاده از کرم​ها و اسپری​های تأخیری باعث به تعویق انداختن انزال و بالا رفتن رضایت جنسی می​شود.

دوم- بی حس کننده​ها، که استفاده از کرم​های موضعی بی حس کننده باعث می​شود آلت تناسلی حساسیت کمتری نشون بده و در نهایت انزال به تعویق بیوفته. استفاده از کاندوم​های مخصوص زود انزالی که توی داروخانه​ها موجود هستند و میتونه کمک زیادی به درمان زود انزالی بکنه.  و روش توقف کردن که زمانی استفاده می​شود که طرف حس کنه در حال رسیدن به ارگاسم هستش. توی این حالت با خارج کردن آلت از انزال جلوگیری می​شود و بعد از چند دقیقه می​تواند روند قبلی خودش رو ادامه بده.

همچنین شما می توانید با رفلکسولوژی درمان دیابت  و درمان افسردگی دست پیدا کنید.

پیشنهادی:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

 

 

انجام تمرینات کِگِل یا تقویت عضلات کف لگن

یک روش فوق العاده مفید برای درمان زود انزالی و بیماری پروستات. حالا برای پیدا کردن این عضله جریان ادرار را هنگام ادرار کردن باید قطع کنیم، یک عضله​ای انقباض پیدا می​کند و آلت رو به سمت شکم می​کشاند این عضله رو باید یادتون بمونه و با انقباض متداوم همین عضله می​توانید یک درمان موفقیت آمیز رو به مرور داشته باشید و قرص های زود انزالی هم هست که بسیار متداوله و استفاده می​شود ولی به دلیل مصرف های خودسرانه و اعتیاد آور بودنش باعث شده که مورد تأیید نباشد.

دوستان روش​هایی که تا به آلان بهتون گفتیم غیر از روش کِگِل و تقویت عضله درمان زود انزالیتون رو به صورت موقت و کوتاه مدت انجام می​دهد، برای درمان قطعی این مشکلتون باید اقدامات جدی​تری انجام بدید که در ادامه بهتون می​گیم.

 

علت اصلی زود انزالی رو بشناسید

حجم عمده​ای از علل به وجود آمدن زود انزالی ریشه در مشکلات روانی و آسیب​های روحی فرد دارد. وقتی طرف درگیری ذهنی زیادی داشته باشد زود انزالی هم به سراغش می​آید پس برای درمان باید اعصاب و روان خودتون رو کنترل کنید.

اگر نمی​توانید باید برای رفع مشکلتون به یک روانشناس متخصص و با تجربه مراجعه کنید. حتی استفاده از داروهای درمانی زود انزالی مثل کلومیپرامین، داپوکستین، سرترالین و داروهایی از این قبیل باید طبق نسخه روانپزشک مصرف بشود و قبل از استفاده از دارو باید موانع روانی توسط روانپزشک از بین برود، بعد شروع به استفاده از دارو بکنید پس خودسرانه نری یک دارویی رو بگیری و استفاده کنی، اینها فقط یک مدت خیلی کمی بهت کمک می​کنه اگه به شیوه نادرست بخواهی استفاده کنی و در آینده مشکلات خیلی زیادی رو برات به وجود میآره.

پیشنهادی:  قرص آلفا اسلیم خارجی

گاهی وقت ها مشکل زود انزالی به خاطر بلد نبودن و بی تجربگی رخ میده. توی این مواقع باید به یک سکس تراپیست مراجعه کنید و مشکلتون به صورت تخصصی حل میشه. تا جای امکان سعی کنید درمانتون رو با دارو انجام ندید اگر هم به دنبال یک راه سریع و دائمی برای درمان زود انزالیتون می​گردید این رو بدونید که موفق نمی​شید. مشکل زود انزالی و درمان قطعی اون نیازمنده صبر زیاده ولی اگر صبر ندارید اون راه​هایی که اول ویدئو گفتیم میتونه بهت کمک کنه ولی برای یک مدت خیلی کم.

ترامادول و B2 بخورم یا نه؟

لطفاً دنبال این قرص​های ترامادول و B2 و مواد مخدر نباشید، شما می​آیید استفادش میکنید یا میخواهین استفادش کنین برای درمانت ولی به خودت می​آیی میبینی معتادش شدی. اصلا جای نگرانی نیست، با مراجعه به یک افراد خبره و با تجربه میتوانی به راحتی مشکلت رو درمان کنی پس اصلا نیازی نیست که به این شبه مخدرها روی بیارین اگر بخوای از این قرص ها استفاده کنی، از این موادها استفاده کنی مشکلت بر طرف نمی​شود.

پیشنهادی:  مهم ترین خصوصیات آب و خاک چیست؟

دنبال یک درمان قطعی نباش مصرف خودسرانه هر دارویی توی دراز مدت نه تنها مشکل شما رو بهتر بلکه بدتر هم میکنه، یه نفری میاد به شما میگه من از این دارو استفاده کردم خیلی خوب بود تو ندانسته برای درمان خودت میایی از اون استفاده می​کنی ولی بی خبر از اینکه داری میوفته توی یک گرفتاری دیگه، میآیی یک مشکلت رو حل کنی، میوفتی توی یک هچل دیگه​ای پس خودسرانه هیچ دارویی رو مصرف نکن.

 

کلام آخر

اگر دنبال روشی کاربردی و بدون خطر برای درمان زود انزالی هستین،پیشنهاد من رِفلکسولوژی(بازتاب درمانی) است که یک طب سنتی چینیه که چند سالی است در تمام دنیا رایج شده. دربارش حتما در گوگل سرچ کنید درمان زود انزالی با بازتاب درمانی

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …