رزرو هتل در تبریز با قیمت مناسب و تخفیف دار

هتل توریست تبریز یکی از هتل های مرتبط با هتل های زنجیره ای ایران توریست واقع در منطقه زیبای پارک ایلگلی می باشد.این هتل در سال 1342 ساخته و در سال 1394 بازسازی شده است. و سوئیت هایی در دسترس هستند تا اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم کنند. تمامی سوئیت ها مجهز به ظروف پخت و پز در هتل توریستی 1 ستاره تبریز می باشند. قرار گرفتن درست در وسط پارک به میهمانان این فرصت را می دهد که هوای تازه نفس بکشند و در کنار دریاچه الگولی یک پیاده روی دلپذیر را انجام دهند. یکی دیگر از مزیت های هتل توریست دسترسی آسان و سریع به جاذبه های معروف تبریز مانند بازار بزرگ، موزه آذربایجان و مسجد کبود می باشد و سایر جاذبه ها مانند روستای صخره ای کندوان، و جنگل های ارسباران در فاصله 2 ساعته با ماشین واقع شده اند.

هتل آپارتمان زیبا تبریز در یکی از شناخته شده ترین منطقه های شهر به نام ارگ جدید و در کنار ساختمان شهرداری واقع شده است که امکان دسترسی آسان میهمانان به جاذبه های شهر از جمله بازار بزرگ، پارک الگلی را فراهم می کند. موزه آذربایجان، خانه امیر نظام، ارگ علیشاه و مسجد کبود. این هتل دارای 8 سوئیت دو نفره و سه تخته است که در 3 طبقه ساخته شده اند. هتل تک ستاره زیبا تبریز امکانات مختلفی از جمله ظروف آشپزی، اینترنت رایگان، رستوران 24 ساعته و روم سرویس را برای میهمانان فراهم کرده است. در کنار تمامی امکانات ذکر شده، رستورانی با ظرفیت 300 نفر با غذاهای محلی سرو می شود. کارکنان مجرب همراه با امکانات رفاهی هتل همیشه در دسترس هستند تا اقامتی دلپذیر و راحت داشته باشند. این هتل تبریز برای مهمانان مقرون به صرفه ای که به شهر تاریخی و زیبای تبریز سفر می کنند، انتخابی مناسب است.

پیشنهادی:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

هتل آپارتمان خزر تبریز هتلی مرتب و مناسب برای کسانی است که به این شهر زیبا و تاریخی سفر می کنند. این هتل آپارتمان 1 ستاره امکانات مناسبی را برای آسایش میهمانان خود فراهم می کند تا تا زمانی که در هتل آپارتمان خزر اقامت دارند اقامتی آسوده داشته باشند. این هتل دارای اتاق های یک، دو نفره و چهار نفره و سوئیت های یک و سه تخته می باشد. تمامی سوئیت های این هتل مجهز به آشپزخانه و وسایل آشپزی می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و خارجی از میهمانان پذیرایی می کند. کارکنان مجرب و مفید هتل همیشه از برآورده کردن خواسته های مهمانان خوشحال هستند. علاوه بر این، دسترسی به اینترنت رایگان، نمازخانه و فضای پارکینگ خصوصی نیز برای مهمانان در دسترس است. این هتل در نزدیکی بسیاری از جاذبه ها مانند موزه، مسجد آبی، پارک جنگلی باغمیشه، دریاچه الگلی و بازار بزرگ تبریز واقع شده است.

پیشنهادی:  آهن در دنیای صنعت | کاربردهای انواع آهن در صنعت + قیمت روز

هتل آپارتمان خانواده یک هتل یک ستاره در تبریز است و دارای 12 واحد مسکونی در 4 طبقه می باشد. اتاق هایی با ظرفیت های مختلف مجهز به تمامی امکانات مورد نیاز از یک هتل یک ستاره می باشند. با توجه به قیمت و کیفیت خدمات، این هتل گزینه مناسبی برای مسافران مقرون به صرفه است. لابی با دکوراسیون زیبا در کنار مبلمان راحت و کارکنان مجرب و مفید از دیگر مزیت هایی است که این هتل را به انتخابی مناسب برای سفر شما تبدیل می کند. یک پارکینگ در اطراف هتل وجود دارد که مهمانان می توانند ماشین های خود را در آن پارک کنند. برخی از اتاق ها دارای آشپزخانه هستند تا مهمانان بتوانند از آشپزی خود لذت ببرند. پارک الگلی، ارگ تبریز، موزه آذربایجان، خانه امیر نظام، مسجد کبود، خانه مشروطه، بازار بزرگ و موزه شهرداری تبریز از جمله جاذبه‌هایی هستند که می‌توانید در طول اقامت در تبریز از آنها دیدن کنید. مطمئنا اقامت خوبی در هتل آپارتمان خانواده خواهید داشت.

پیشنهادی:  خرید کفش ریبوک - کفش ریبوک ساخت کجاست؟

هتل سهند در مرکز شهر تبریز یک هتل 2 ستاره متشکل از 28 اتاق است که در سال 1392 تاسیس شده است.این هتل دارای اتاق های یک، دو، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق های هتل سهند تبریز مجهز به وسایل آشپزی می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و سنتی را برای ناهار و شام سرو می کند و همچنین یک رستوران مجزا برای صبحانه دارد که برای مهمانان رایگان است. این هتل امکانات دیگری مانند سیستم تهویه مطبوع، فضای پارکینگ، کتابخانه، صرافی، خودپرداز، تاکسی مرکز، نمازخانه و کافی نت را نیز در اختیار دارد. پرسنل مجرب همراه با امکانات و امکانات رفاهی هتل اقامتی راحت را برای میهمانان به ارمغان می آورد. این هتل در نزدیکی بیشتر جاذبه های تبریز مانند بازار بزرگ، نمایشگاه، روستای صخره ای کندوان، کلیسای سنت استفانوس، قلعه ضحاک و غیره قرار دارد. سایر جاذبه های خارج از شهر نیز در عرض یک یا دو ساعت قابل دسترسی هستند.

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …