راهنمای دریافت خدمات اجاره خودرو

خدمات اجاره خودرو

خدمات اجاره خودرو در سراسر دنیا از جمله ایران توسط شرکت های معتبری همچون آراد سیر به شیوه های مختلفی برای مشتریان ارائه می شود. معمولاً شرایط اقتصادی و فرهنگیان جامعه تعیین کننده خدمات و حتی قیمت اجاره ماشین  می باشد. انواع خدمات ویژه ای که شرکت اجاره خودرو آراد سیر در ایران و تهران انجام می دهد به شرح زیر است؛

اجاره کردن خودرو بدون راننده

اجاره کردن خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده های مجرب و مسلط به چند زبان

اجاره دادن خودروهای اسکورت و تشریفاتی

قبول انواع ضمانت های معتبر از سوی شرکت ها

انجام خدمات کارواش و امداد رسانی

رزرو خودرو به صورت آنلاین و بدون ضمانت

اجاره خودرو در کمترین زمان

بیمه شخص ثالث ‌و بدنه کامل تمامی خودروهای شرکت

اجاره خودرو با مدارک در آراد سیر

یکی از شیوه های اجاره خودرو در آراد سیر قرار دادن مدارک به عنوان ضمانت است. مدارکی چون گذرنامه، ویزا و یا مدارک معتبر دیگر به جای چک و سفته و سند و … معمول تر است. البته مدرک باید معتبر و مهم باشد که ارزش باز پس آوردن ماشین اجاره ای را داشته باشد زیرا شرکت مذکور با هر مدرکی نمی تواند این اعتماد را به مشتریانی که نمی شناسد داشته باشد. در صورتی که مشتری قصد دادن چک با سفته نداشته باشد و یا سند ملکی معلول ماشین اجاره ای نداشته باشد بهترین گزینه دادن مدرک شناسایی معتبر به عنوان ضمانت است. البته روشن است که قرار دادن ضمانت در عقود قرارداد اجاره ماشین با مشتری است و سهولت کار مشتری مد نظر شرکت آراد سیر خواهد بود.

پیشنهادی:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

اجاره ماشین خارجی در آراد سیر

اجاره ماشین خارجی در آراد سیر

ماشین های خارجی معمولاً جزو ماشین های لوکس و با کیفیت محسوب می شوند. معمولاً اجاره ماشین های با کیفیت پر هزینه تر از ماشین های ایرانی و داخلی است و مسلما شرکت اجاره خودرو آراد سیر نیز از این قاعده و قانون مستثنی نیست. زیرا قیمت واقعی خرید و فروش این ماشین ها بسیار بالا بوده است در نتیجه اجاره ماشین خارجی با ضمانت و وجه اجاره ای بیشتر امکان پذیر است. شیوه این گونه از ماشین ها به همان شیوه معمول است. معمول ماشین های خارجی را برای مراسمات نامزدی و عروسی و ترانسفر کردن مهمان های خارجی بیشتر اجاره می شوند. همچنین اهداف تشریفاتی افراد با ماشین های خارجی بیشتر انجام خواهد شد.

پیشنهادی:  (تصاویر) مسابقه انتخاب زیباترین شاهین‌ها

اجاره خودرو با راننده بدون چک و سفته

معمولاً اجاره خودرو با راننده در شرکت معتبر آراد سیر به موازات سایر شرکت های اجاره خودرو آسان تر از اجاره خودرو بدون راننده است. راننده های استخدامی در شرکت مذکور افراد با تجربه و با سابقه و امین در این کار هستند. پس اجاره خودرو با راننده در آراد سیر به این معنی است که یکی از کارکنان شرکت طرف قرارداد همواره با خودرو و فرد موجر است. اگرچه برخی از شرکت های اجاره ماشین به فکر دادن خدماتی به مشتری هستند که قرار دادن ضمانت و تأمین مناسب ساده تر از زمانی باشد که خودرو بدون راننده اجاره شود. همچنین از دیگر خدماتی که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته است اجاره ماشین با راننده بدون دادن چک و سفته است که برای بسیاری از متقاضیان یکی از مزیت های عالی برای انتخاب نوع شرکت اجاره ای است. به جرات می توان گفت شرکت آراد سیر در زمینه اجاره خودرو با راننده بدون چک و سفته دارای سابقه است و اعتماد را در این زمینه منشأ فعالیت خود قرار داده است.

پیشنهادی:  دانستنی هايی درباره عطر و ادكلن

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …