خرید باتری با کیفیت از فروشگاه باتری ماشین معتبر چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که می دانید باتری ماشین یکی از قطعات مهم حیاتی برای سلامتی خودرو است که وظیفه آن تامین و ذخیره انرژی الکتریکی در خودرو می باشد که برای انتخاب بهترین باتری شما می توانید هم از طریق اینترنتی یا حضوری به فروشگاه های مخصوص باتری ماشین مراجعه کنید که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی فروشگاه باتری ماشین می پردازیم.

آشنایی با انواع باتری ماشین

باتری ماشین یک قطعه مهم است که دارای اجزا مختلفی مانند الکترولیت ، صفحات عایق ، قطب های مثبت و منفی ، پلاک مشخصات ، درپوش و غیره می باشد. مهمترین نکته برای خرید از فروشگاه باتری ماشین که باید به آن دقت کرد ، این است که تمام مشخصات باتری روی آن ثبت شده باشد و میزان برق مصرفی آن کنترل ، باعث افزایش کارایی خودرو و از هزینه های جانبی کاهش دهد. بهترین راه برای خرید انواع باتری این است که شناخت کافی نسبت به انواع باتری داشته باشید چون باتری ماشین دارای انواع مختلفی است که شامل باتری اتمی و باتری اسیدی می باشد که هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارا می باشند.

پیشنهادی:  4 نکته برتر در مورد اینکه چگونه هوشمندتر مطالعه کنید، نه بیشتر!

خرید باتری مناسب از فروشگاه باتری خودرو

باتری های اتمی یا غیرسیلد از دو ماده به نام کلسیم و آنتیموان تولید می شود که این نوع باتری خود به دو دسته هیبریدی و آلیاژی تقسیم می شود. این باتری ها به یک نگهدارنده نیاز دارند و در تولید آن تعداد زیادی صفحات شارژ وجود دارد که این صفحات روی هم قرار می گیرند و این نوع باتری اتمی برای آب و هوای گرم مناسب هستند. از مزایای این باتری ها بی نیاز از سرویس کردن ، سهولت در تعمیر ، قابلیت نگهداری شارژ و عمر مفید و طولانی باتری می باشد.

خرید باتری اسیدی یا سیلدی

باتری های اسیدی یا سیلدی باتری های هستند که به جای آنتیموان از سرب و کلسیم برای تولید آن استفاده می کنند و این نوع باتری دارای مزایا و ویژگی های بسیاری می باشد مانند اینکه صاحب ماشین می تواند باتری را شارژ کند و از دیگر مزایای این نوع باتری اسیدی کم هزینه بودن آن ، مقاومت بالا ، شارژ سریع می باشد.

بهترین  باتری خودرو

در ادامه به معرفی بهترین برندهای باتری خودرو می پردازیم:

پیشنهادی:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

شرکت صبا باتری

یکی از بزرگترین و بهترین کارخانه های تولید باتری در ایران که سابقه فعالیت بالایی دارد شرکت صبا باتری است که انواع آمپرهای ۳۵ آمپر تا ۲۰۰ آمپر می باشد. این باتری ها دارای کیفیت بسیار بالا و عمر بیشتر هستند . اغلب خودروهای داخلی ایران مانند سمند ، پژو ، رنو و غیره از باتری های صبا باتری به عنوان فابریک استفاده می شود. برند باتری صبا شامل واریان ، سهند ، البرز ، ورسک ، آرمور و غیره می باشد. بهترین و مناسب ترین قیمت را صبا باتری دارد که بسیار طرفدار دارد.

سپاهان باتری

در فروشگاه باتری ماشین شما شرکت سپاهان باتری را در بین برندها می بینید. سپاهان باتری یکی از شرکت های بزرگ تولید باتری در ایران است که کیفیت محصولات این برند بسیار بالا و با آخرین تکنولوژی روز تولید می شوند. این محصولات شرکت سپاهان باتری شامل باتری سوزوکی ، باتری اوربیتال ، باتری اوربیتال ، EFB  باتری اوربیتال نقره ای ، باتری اوربیتال پرمیوم است . تمامی محصولات آن شامل بالاترین کیفیت و گارانتی می باشد.

پیشنهادی:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

برنا باتری

برنا باتری از بزرگترین تولیدکنندگان باتری در ایران است که هم تولید محصولات داخلی و خارجی دارد و مهمترین نکته استفاده از بهترین تکنولوژی ها و دستگاه ها برای تولید این باتری است . برند معروف برنا باتری شامل گلوبال ، صدف ، اکتیو ، گلدن سیلد و غیره می باشد.

پاسارگاد باتری

یکی دیگر از بهترین کارخانجات تولید باتری پاسارگاد باتری است . این باتری ها دارای کیفیت بالا و طول عمر بالا و قیمت مناسب است و همه دارای استاندارد بین المللی است که در بازار ایران یکی از پر فروش ترین نوع باتری ها می باشد.

 

سخن پایانی

فاکتورهای مهم در خرید باتری خودرو وجود دارد که شامل نوع باتری ، تاریخ تولید ، آمپر ، برند باتری خودرو ، ابعاد و اندازه باتری ، محل قرارگیری قطب ها ، گارانتی و قیمت برند باتری می باشد. بنابراین کیفیت و عملکرد خودرو ارتباط مستقیمی با باتری ها دارد و همچنین خرید از فروشگاه های معتبر باعث دریافت گارانتی و ضمانت نامه می شود. همچنین بهترین برند باتری ایرانی از بهترین تولیدات در سراسر کشور می باشد.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …