کتری شیطان، آبشاری که غیب می شود!

کتری شیطان,آبشار کتری شیطان,عکس های کتری شیطان

آبشار کتری شیطان

کتری شیطان نام یک آبشار زیبا میباشد که اصلا به نظر نمی رسد تناسبی با آن داشته باشد اما واقعیت همین میباشد. این مکان ایتقدر عجیب و غریب میباشد که هیچ کس حتی دانشمندان نیز ایده ای در مورد اینکه آب به کجا می رود ندارند

کتری شیطان – The Satan’s Kettle

آبشار بینهایت عجیبی در مرز بین آمریکا و کانادا وجود دارد که برای مدت زیادی به عنوان یک مقصد مرموز شناخته می‌شد. آبشار شیطان یک آبشار دوقلو میباشد که در ادامه رودخانه برول در پارک سی آر مگنی وجود دارد. اقبال شرقی این آبشار مشابه هر جای دیگری به دریاچه ای در پایین آن می ریزد اما نکته عجیب این میباشد که اقبال سمت چپ این آبشار در حفره ای ریخته و پنهان می شود. افراد زیادی از این ماجرای عجیب شوکه شده اند تا جایی که محققان زیادی به این منطقه آمده و روی آن تحقیق کرده اند.

کتری شیطان,عکس های کتری شیطان,آبشار کتری شیطان

تصویر های آبشار کتری شیطان

مردم چیزهایی را به درون آب انداختند تا مسیر آن را ببینند اما پس از آن هرچه جستجو کردند نتوانستند آن جسم را پیدا نمایند. در حالیکه تا به حال هیچ کس این جرات را نداشته که به درون آن بپرد اما بر اساس افسانه های محلی گفته می شود که زمانی یک خودرو که نوجوانانی آن را هدایت می کردند کنترل خود را از دست داده و به درون آن افتاده میباشد که توسط سوراخ بلعیده شده و پس از آن هرگز دیده نشده میباشد.

کتری شیطان,تصاویر آبشار کتری شیطان,عکس های کتری شیطان

آبشار کتری شیطان (The Satan’s Kettle)

پیشنهادی:  پارک ملی مادیدی، پارکی که میتواند انسان را فلج کند!

آیا این آبشار عجیب به شهری زیرزمینی و ناشناخته در هسته زمین می رسد؟

جواب منفی میباشد. وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گفته میباشد که آب این آبشار از راه های زیر زمینی گذشتن کرده و مجددا به بالای رودخانه بر می گردد. متخصصان و محققان با اندازه گیری بخشی از حجم آب فهمیده اند که آبی که قبل از سوا شدن جریان دارد با حجم آبی که از نقطه ابتدا آبشار با پایین سقوط می کنند یکسان می باشد. عاقبت این موضوع این میباشد که آب آبشار شیطان در جایی به رودخانه برمی گردد.

یکی از محققان به نام گرین می گوید: “چیزی که ما اندیشه می کنیم اتفاق می افتد این میباشد که آب به درون حفره می رود و مجددا به ابتدای آبشار (دقیقا جایی که آب فرو میریزد) برمی گردد”.

پیشنهادی:  شهری عجیب که خانه های آن در دل زمین ساخته شدند!

برای اعتماد از این مورد، گرین و کالوین الکساندر، همکارانی در دانشگاه مینه سوتا، نقشه طرح‌ریزی کرده اند که بتوان به طور بریدن عاقبت گرفت که آب به کجا می رود. در جریان آب کم ، آنها یک رنگ فلورسنت، زیست تخریب پذیر را به حفره می اندازند و بررسی می کنند که این رنگ از کجا آشکار می شود.

کتری شیطان,آبشار کتری شیطان,عکس های کتری شیطان

تصویر های آبشار کتری شیطان

بنابراین اگر آبشار شیطان مجددا به رودخانه می ریزد، مردم چگونه چوبی را که در حفره انداخته اند در بالای آبشار نمی بینند؟ آیا این یک راز میباشد ؟ خیر. دینامیک سیالات این مورد را نیز توضیح می دهد. الکساندر می گوید: ” استخر غوطه وری زیر شغل، یک سیستم باور نکردنی زورمند از جریان‌های مجدد میباشد که قادر به تجزیه مواد و نگه داشتن آن در زیر آب میباشد تا زمانی که در بعضی منافذ به سمت پایین جریان یابد.”

این موضوع برای رنگ ها صدق نمی کند. برخلاف اشیاء بزرگ، مولکول های رنگی در این جریان زورمند نگه داشته نشده و با آب جاری می گردند. همانطور که گرین انتظار داشت رنگ ها از بین نرفته و در بالای آبشار دیده شدند. او می گوید: “درست میباشد که با دانستن این موضوع کسی دیگر این مکان را جایی تعجب انگیز و جادویی نمی خواند، اما به هر حال هنوز هم زیبایی این آبشار دوقلو قابل تحسین میباشد. این موضوع احتمالا برای افرادی که ترجیح می دادند که از این آبشار با وصف جادویی یاد کنند سرشاد کننده نباشد اما زمانه آن رسیده که علم را در بغل بگیریم و به دنبال دانستن رازهای طبیعی باشیم”.

کتری شیطان,آبشار کتری شیطان کجاست,عکس های کتری شیطان

آبشار کتری شیطان

پیشنهادی:  موزه آینده دبی

مواردی که قبل از رفتن به آبشار شیطان باید بدانید
برای بازدید از آبشار کتری شیطان باید در بزرگراه ۶۱ شمالی آمریکا از نیو اورلئان به سمت کانادا بروید و تا زمانی که به تقریبا ۳۰ کیلومتر کانادا برسید به پیش رفته و به دنبال نشان پارک باشید. در انتهای مسیر پیاده روی شما به آبشار شیطان خواهید رسید. حدود ۱/۲۵ متمایل در مسافتی میباشد که در آن شما می توانید سقوط آبشار را مشاهده کنید. بعد از آن تقریبا ۲۰۰ پله در مقابلتان قرار خواهد گرفت که باید برای دیدن حفره از آن بالا بروید. البته

نگران نباشید. نیمکت هایی برای استراحت شما در بین پله ها قرار دارد.

منبع

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …