پنج ایده جذاب برای ست کردن پیراهن مجلسی در استایل فرمال

اساسا پیراهن مجلسی مردانه انتخاب هوشمندانه‌ای برای حضور در موقعیت‌ها و مراسم‌های مختلف خواهد بود. چون استفاده از این مدل پیراهن مردانه به شما کمک می‌کند تا استایل ظاهری شما در هرموقعیتی جذاب و حرفه‌ای به‌نظر برسد.

به‌علاوه از آنجایی که انتخاب یک پیراهن و شلوار مناسب نقش مهمی برای ایجاد یک استایل ظاهری رسمی ایفا می‌کند و چون در چنین شرایطی دست آقایان برای امتحان کردن مدل‌های متنوع بایکدیگر تقریبا خالی است؛ بنابراین بسیار مهم است آقایان بدانند که برای ایجاد یک استایل ظاهری رسمی کدام لباس‌ها را به چه صورتی با یکدیگر ست کنند.

به عنوان مثال زمانی که صحبت از حضور در یک مراسم رسمی خاص می‌شود، اگر پیراهن و شلوار شما با یکدیگر هماهنگی نداشته باشند، درنتیجه استایل شما ظاهر مناسبی نخواهد داشت.

پیراهن مجلسی مردانه چه تفاوتی با پیراهن کژوال دارد؟

بسیاری از آقایان در تشخیص تفاوت‌های موجود میان پیراهن مجلسی و پیراهن کژوال دچار اشتباه می‌شوند، به همین دلیل ممکن است در مواردی یکی از آن‌ها را به جای دیگری خریداری کنند. البته در اینجا باید بگوییم که این دو مدل پیراهن مردانه تاحدی شبیه هم هستند، اما توجه به برخی جزئیات می‌تواند به شما کمک کند تا تفاوت‌های موجود میان آن‌ها را به راحتی تشخیص بدهید.

پیشنهادی:  سفر به تبریز با قطار بهتر است یا هواپیما؟

اولین تفاوت این دو مدل پیراهن مردانه مدل یقه آن‌ها است. چون یقه پیراهن‌های مجلسی مردانه اغلب سفت و مقاوم در برابر هرگونه تاشدگی است. اما یقه پیراهن کژوال بسیار نرم بوده و در پایین آن دکمه‌های ریزی قرار گرفته است. دومین تفاوت به نوع طراحی این پیراهن‌های مردانه بر می‌گردد. اساسا پیراهن‌های مجلسی مردانه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آقایان آن‌ها را به دلیل زیاد از حد بلند بودن داخل شلوار خود قرار بدهند، ولی طراحی پیراهن‌های کژوال به این صورت است که لازم نیست آقایان آن‌ها را داخل شلوارشان قرار بدهند.

پیشنهادی:  حرفِ حساب در قاب تصویر

چه ایده هایی برای ست کردن پیراهن مجلسی در استایل رسمی وجود دارد؟

نکته جالب توجه در مورد پیراهن مجلسی مردانه این است که این پیراهن هرگز شما را محدود نمی‌کند و شما به همراه آن می‌توانید از گزینه‌های بسیاری استفاده کنید و از این طریق تغییرات چشمگیری در استایل ظاهری خود ایجاد کنید.

به‌علاوه از آنجایی که از نظر رنگ و اندازه می‌تواند به خوبی با سایر لباس‌های شما ترکیب شود، به همین دلیل این مدل پیراهن انتخاب هوشمندانه‌ای برای آقایانی خواهد بود که به دنبال ایجاد یک تعادل مناسب در استایل ظاهری خود هستند.

ضمنا برای ست کردن پیراهن آستین دودکمه در استایل رسمی شما از ایده‌ها و راهکارهای مختلفی می‌توانید استفاده کنید. اما همیشه به خاطر داشته باشید که هر ایده‌ای الزاما باعث نمی‌شود تا استایل ظاهری رسمی شما جذاب‌تر و شیک‌تر به‌نظر برسد.

از جمله ایده‌هایی که شما می‌توانید از آن‌ها برای ست کردن پیراهن مجلسی در استایل رسمی استفاده کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

پیشنهادی:  کم مصرف ترین خودروهای جهان چه ماشین‌هایی هستند؟

۱- همراه آن یک کت و شلوار شیک با جلیقه بپوشید

۲- همراه آن از کراوات استفاده کنید

۳- همراه آن یک کفش مجلسی بپوشید

۴- اگر از کراوات استفاده نمی‌کنید و می‌خواهید روی پیراهن مجلسی یک کت تک یا بلیزر بپوشید، دکمه‌های کت یا بلیزرتان را باز بگذارید

۵- برای تابستان هم خوب است که از ترکیب پیراهن مجلسی با یک کت تک کتان و یک شلوار خاکستری استفاده کنید. چون این ترکیب از جمله جذاب‌ترین استایل‌های تابستانی برای آقایان به حساب می‌آید.

سخن پایانی

در آخر باید بگوییم که پیراهن‌های مجلسی از جمله لباس‌های مردانه است که آقایان می‌توانند در استایل‌های گوناگونی از آن استفاده کنند، اما اگر در هنگام ست کردن این مدل پیراهن مردانه با دیگر لباس‌های‌تان نکاتی را رعایت نکنید، استایل شما ظاهر خوشایندی نخواهد داشت.

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …