معرفی انواع کاشت مژه

اگر به دنبال راهی برای زیبایی بیشتر چشم هایتان می گردید، می توانید کاشت مژه را امتحان کنید. امروزه این روش زیبایی مورد استقبال بسیاری از خانم ها قرار گرفته و جایگزین ریمل و انواع تقویت کننده مژه شده است.

اما پیش از انجام این کار بهتر است در رابطه با انواع کاشت مژه دائم و موقت تحقیق کرده و مدل های پرطرفدار مژه مصنوعی را بشناسید. در ادامه ابتدا شرح می دهیم که اکستنشن مژه دقیقاً چیست و سپس انواع آن را معرفی می کنیم.

اکستنشن مژه چیست؟

اگر از ریزش مژه هایتان ناراحت هستید، پیشنهاد می کنیم از بهترین تقویت کننده مژه ایرانی استفاده کنید. اما برای افزایش جذابیت چشمانتان می توانید روش اکستنشن مژه را نیز امتحان نمایید.

ممکن است بپرسید اکستنشن مژه چیست ؟ در اکستنشن یا کاشت موقت مژه، مژه های مصنوعی با استفاده از چسب مخصوص به مژه های اصلی چسبانده می شوند.

برای انجام این کار می توانید به یک مژه کار متبحر و با تجربه مراجعه کرده و پس از انجام اکستنشن مژه از ظاهر جدید خود شگفت زده شوید!

در واقع زمانی که این تارهای مصنوعی به مژه های شما چسبانده می شوند، حالت چشم ها تغییر کرده و مژه هایتان پرپشت تر و بلندتر از قبل به نظر می رسند. به همین دلیل است که اکثر خانم ها به کاشت مژه علاقه نشان می دهند و از این روش زیبایی استفاده می کنند.

بنابراین توضیح این که اکستنشن مژه چیست بسیار ساده است و می توانید همان مژه های مصنوعی قدیمی را تصور کنید، با این تفاوت که اکستنشن مژه بین ۴ تا ۶ هفته دوام دارد. البته اکستنشن مژه انواعی دارد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی انواع اکستنشن مژه با توضیح

اگر علاقه مند به کاشت مژه هستید، بهتر است در رابطه با انواع اکستنشن مژه با توضیح کامل مطالعه کرده و سپس یکی از مدل های مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی محبوب ترین مدل های اکستنشن مژه می پردازیم:

اکستنشن مژه طبیعی یا نچرال

اگر قصد آشنایی با انواع اکستنشن مژه با توضیح جامع در رابطه با ویژگی هر سبک را دارید، در ابتدا بهتر است با مدل کاشت طبیعی یا نچرال آشنا شوید.

در صورتی که علاقه مندید مژه هایی پرپشت و در عین حال طبیعی داشته باشید، بهتر است کاشت موقت یا اکستنشن مژه نچرال یا هیدن را امتحان کنید.

در این روش اندازه مژه ها با توجه به اندازه تار مژه شما تعیین می شوند و چندین تار نازک بین مژه هایتان قرار می گیرند. به این صورت مژه ها کمی پرپشت تر از قبل به نظر می رسند اما تغییر نهایی آنقدر زیاد نیست که کسی متوجه آن شود!

اکستنشن مژه والیوم

در میان انواع مدل کاشت مژه موقت سبک والیوم بسیار محبوب و پرطرفدار است. سبک والیوم یا مژه چند بعدی مناسب افرادی است که دچار ریزش مژه هستند یا به طور طبیعی مژه های کمی دارند. این افراد می توانند با استفاده از سبک والیوم از مژه های پرپشت و بلندی برخوردار شوند.

در این سبک روی هر مژه طبیعی دو الی پنج تار مژه مصنوعی قرار می گیرد. البته اکثر مژه کاران اکستنشن 3D را پیشنهاد می کنند، زیرا حالت طبیعی تری به مژه ها می دهد. منظور از اکستنشن 3D چسباندن سه تار مصنوعی روی یک مژه طبیعی است.

اکستنشن مژه کلاسیک

در میان انواع مدل های کاشت مژه مصنوعی اکستنشن مژه کلاسیک بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این روش روی هر پلک تنها یک تار موی مصنوعی قرار می گیرد که باعث می شود مژه های شما حالت طبیعی تری داشته باشند.

همچنین در اکستنشن کلاسیک از الیاف مصنوعی یا موی ابریشم استفاده می شود که تارهای نسبتاً نازکی بوده و کاملا طبیعی به نظر می رسند.

اکستنشن مژه چشم گربه ای

یکی از محبوب ترین مدل های کاشت مژه مصنوعی سبک چشم گربه ای است که حالت خمار و زیبایی به چشم ها می بخشد.

در این روش مژه هایی که در گوشه داخلی چشم ها به کار می روند، اندازه کوتاهی دارند و هر چه به سمت گوشه بیرونی پلک حرکت کنیم اندازه مژه ها بلندتر می شوند. افرادی که چشمان گرد یا نزدیک به هم دارند می توانند از این روش استفاده کرده و باعث تغییر حالت چشمان خود شوند.

اکستنشن مژه عروسکی

در میان انواع مدل کاشت مژه موقت ، اکستنشن عروسکی متفاوت ترین سبک را دارد . در این روش مژه هایی نسبتاً کوتاه در گوشه چشم ها قرار می گیرند و هر چه به قسمت میانه چشم ها نزدیک تر شویم اندازه مژه ها بلندتر می شود.

سبک کاشت مژه عروسکی مناسب افرادی است که دارای پلک افتاده یا یکدست هستند، زیرا باعث می شود چشمان شما درشت تر از قبل به نظر برسند و بخشی از سطح پلک را می پوشاند.

با توجه به این توضیحات افرادی که دارای چشمان ریز و بادامی شکل نیز هستند می توانند اکستنشن مژه عروسکی را امتحان کنند.

اکستنشن مژه هیبریدی

از مدل های کاشت مژه مصنوعی پرطرفدار می توان به اکستنشن مژه هیبریدی اشاره کرد. در این روش از هیچ نظم و قانون خاصی پیروی نمی شود و تارهای مصنوعی به صورت کاملاً نامرتب در میان مژه های شما قرار می گیرند.

ممکن است تصور کنید کسی نسبت به این سبک علاقه نشان نمی دهد، اما مدل اکستنشن هیبریدی امروزه به یکی از پرطرفدارترین سبک های اکستنشن تبدیل شده است!

انواع کاشت مژه دائم

اکستنشن مژه تنها بین ۴ تا ۶ هفته دوام دارد که این مسئله موجب آزار بسیاری از زیبا جویان است. در واقع اکثر افراد به دلیل مشغله های مختلف نمی توانند هر ماه به مراکز زیبایی مراجعه کنند و به دنبال روشی برای کاشت مژه دائمی می گردند.

خوشبختانه امروزه می توان انواع کاشت مژه دائم را جایگزین اکستنشن مژه نمود و به این صورت، یک بار برای همیشه مشکل کوتاهی و کم پشتی مژه ها را برطرف کرد.

در این روش فولیکول های زنده مو از برخی نقاط بدن گرفته شده و پس از بررسی و آماده سازی در پلک شما قرار می گیرند. برای این کار از روش میکروسرجری استفاده می شود تا محل دقیق هر فولیکول تعیین شود.

تعداد فولیکول های مورد استفاده در این روش 100 عدد هستند که بین مژه های اصلی قرار می گیرند. پس از کاشت دائم، مژه های پیوند زده مانند مژه های اصلی شروع به رشد طبیعی خواهند کرد.

این روش بر خلاف انواع مدل کاشت مژه موقت توسط پزشک انجام می شود و پیش از آن لازم است حتماً برخی آزمایش ها را انجام دهید تا مشخص شود آماده برای پیوند مژه هستید یا خیر!

جمع بندی

در این مقاله ابتدا بررسی کردیم که روش اکستنشن مژه چیست و پس از آن انواع اکستنشن مژه را شرح دادیم. از این روش ها می توان به اکستنشن طبیعی یا نچرال، اکستنشن والیوم، اکستنشن کلاسیک، اکستنشن چشم گربه ای، اکستنشن هیبریدی و اکستنشن مژه عروسکی اشاره کرد.

در نهایت به معرفی روش کاشت مژه دائمی پرداختیم که روشی شبیه به کاشت مو است و باید توسط پزشک متخصص انجام شود.

در صورتی که علاقه مند به کاشت مژه دائم و موقت هستید حتماً این مقاله را مطالعه کنید. همچنین توصیه می کنیم پس از حذف اکستنشن مژه از انواع تقویت کننده مژه استفاده کنید تا از ریزش تارهای مژه هایتان جلوگیری شود.

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …