انتخاب بهترین کرم پودر:

هترین کرم پودر

انتخاب کرم پودر یکی از مهمترین انتخاب ها بین محصولاتِ آرایشی هست. چرا که، این محصول نه تنها رو کیفیت کل میکاپ تاثیر خیلی زیادی داره، بلکه میتونه روی سلامتی پوستمون هم تاثیر بزاره. برای مثال، اگر پوست چربی دارین، استفاده از محصولی که توی اون روغن و چربی هست میتونه منافذ شمارو ببنده و در نهایت باعث ایجاد جوش بشه.
حالا از کجا، بفهمیم کدوم محصول برای ما مناسبه و به پوست ما آسیبی وارد نمیکنه. اینجا میخوایم 4 تا از بهترین کرم پودرهایی که هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنند و ترکیبات مضری ندارند رو به شما معرفی کنیم.

هدی بیوتی :

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

یک محصول گیاهی و فوق العاده که بیشتر برای افرادی با پوست چرب و نرمال پیشنهاد میشه. اگر هم پوست خشکی دارین باید یک زیر سازی خیلی خوبی انجام بدید و پوستتون رو حسابی هیدراته کنید. کرم پودر هدی بیوتی هیچ نوع مواد مضر و روغن معدنی نداره ، این کرم پودر فاقد موادکمدوژنیک هست یعنی به هیچ عنوان باعثِ ایجاد جوش روی پوست نمیشه. هدی بیوتی، کرم پودری 24 ساعته، ضدآب و ضد تعریق هست. این محصول تا آخرین لحظه کاملا مات و یکدست روی پوستتون قرار میگیره.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

استی لادر :

کرم پودر استی لادر

دومین معرفی، محبوب ترین کرم پودر دنیاست. استی لادر، علاوه بر نداشتنِ مواد مضر و کمدوژنیک میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست چرب بشه و برق بیوفته. این کرم پودر، کاور فوق العاده ای داره و بسیار سبکه روی پوست . 24 ساعته و ضدآب و تعریقه و فاقد الکل و پارابنه.

پیشنهادی:  درخواست تلفنی آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان

کرم پودر نارس long wear:

کرم پودر نارس

بهترین کرم پودر برای کسایی که پوست نرمال و خشکی دارن. این محصول، پوست رو خیلی خوب مرطوب میکنه، کاور خوبی داره اما به هیچ عنوان پوست رو سنگین نمیکنه و خیلی طبیعی روی پوست میخوابه. این کرم پودر ظاهر نهایی ماتی نداره و پوست رو خیلی با طراوت و شاداب میکنه.نارس لانگ ویر موندگاری 16 ساعته ای داره و ضدتعریق و رطوبته و از مهمترین ویژگی های اون اینه که به هیچ وجه روی پوست اکسید نمیشه.

پیشنهادی:  آشنایی معادن کشور افغانستان

کرم پودر مک :

کرم پودر مک

و آخرین معرفی میرسه به کرم پودر مک این محصول، کاور عالی و موندگاری 24ساعته ای داره که بخاطر تکسچر فلوئیدی اون، خیلی خوب و راحت روی پوست فید میشه. کرم پود مک، منافذ و خطوط رو نشون نمیده و اون هارو محو میکنه. این کرم پودر مواد مضری نداره و پوست رو همزمان آبرسانی میکنه و میزانِ ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه.


این 4 کرم پودر جزو معروف ترین و بهترین کرم پودرهای دنیا هستن. برای اینکه با بقیه محصولات آشنا بشین و بدونین کدوم محصول مناسب برای شماست وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین

مطلب پیشنهادی

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی)

مزایای استفاده از گاتر (کانال پیش ساخته هدایت آبهای سطحی) گاتر یکی از عناصر مهم …