ماژیک ابرو چیست؟ چطور از ماژیک ابرو استفاده کنیم؟

[ad_1]

 

راهنمای خرید ماژیک ابرو, عوارض ماژیک ابرو, ماژیک ابرو هاشور

ماژیک ابرو چیست

استفاده از ماژیک ابرو چگونه هست؟

یکی روش سریع برای آرایش ابرو، پر کردن ابروهای خالی و قرینه سازی ابرو، استفاده از ماژیک ابرو هست.

ابروهای نازک و کم رنگ شادابی چهره را کم میکند ، یکی از نشانه های جوانی، ابروهایی هست که کاملا طبیعی و کلفت جلوه کنند. ولی همه افراد دارای ابروهای کلفت نیستند و شرایط ژنتیکی یا محیطی سبب نازک و کم پشت شدن ابروهایشان شده هست. اگر شما هم جزو این دسته هستید قطعا به اندیشه روشی مناسب برای پر کردن و کلفت کردن ابروهایتان هستید.

یکی از روش های سریع برای آرایش ابرو و پر کردن ابروهای خالی و قرینه سازی ابرو، استفاده از ماژیک ابرو هست  استفاده از ماژیک ابرو نیاز به تمرکزفکر خاصی دارد اگر ابروهای شما خیلی نازک شوند جذابیت چهره را کم خواهند کرد و اگر بیش از حد کلفت شوند چشمانتان را غیر طبیعی نشان خواهند داد. بنابراین بهتر هست بدانید چه کاری میخواهید برای ابروهایتان انجام دهید  و با توجه به عاقبت ای که در نظر دارید، ماژیک ابرو و ماژیک هاشور ابرو مناسب خودتان را خریداری نمایید.

راهنمای خرید ماژیک ابرو, عوارض ماژیک ابرو, ماژیک ابرو هاشور

پر کردن ابرو با ماژیک ابرو

پر کردن ابرو با ماژیک ابرو

معمولا خانم ها برای پر کردن ابرو یا به اصطلاح آرایش موقت ابرو از وسایلی نظیر ماژیک ، پودر ، مداد و ژل  استفاده میکنند. استفاده از ماژیک ابرو برای پر کردن ابروها نیاز به مهارت بالایی ندارد و میتونید جلوه ای نرم و طبیعی به ابروهایتان بدهید. ماژیک ابرو هم در رنگ های روشن و هم تیره تولید شده هست و میتوانید با توجه به رنگ پوست و سلیقه خصوصی خودتان از ماژیک ابرو مشکی یا سایر  رنگ ها استفاده کنید.

استفاد از ماژیک ابرو برای حالت دادن به ابروها یکی از بهترین گزینه های در معرض هست. همین که ماژیک ابرو برخلاف مداد یا پودر حالت گچی ندارد و به آسودگی قابل حمل و استفاده هست، ماژیک را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش ابرو میکند.

پیشنهادی:  ژلیش ناخن چیست ؟ آموزش زدن ژلیش ناخن

مواد استفاده از ماژیک ابرو عکس آلرژی هست و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نخواهد کرد.

ماژیک ابرو ضد آب, ماژیک ابرو, ماژیک ابرو چیست

نکات لازم برای خرید ماژیک ابرو

ویژگیهای لازم برای خرید ماژیک ابرو

اگر نمیخواهید از روش های آرایش نیمه دائمی ابرو مثل بولد بروز ، فیبروز یا میکروبلیدینگ برای پر کردن ابروهایتان استفاده کنید، ماژیک ابرو میتوانید یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد، شما با استفاده از ماژیک ابرو میتوانید در کمترین زمانه ممکن ابروهایی پر و کلفت داشته باشید.

سر زیبا ماژیک به شما کمک میکند تا آسوده تر بتوانید جاهای خالی بین تارهای ابرو را پر کنید، عاقبت زیبا و طبیعی استفاده از ماژیک ابرو برای آرایش قبل از مهمانی هم خودتان و هم اطرافیانتان را تحیر زده خواهد کرد.

ماژیک ابرو مایع هست ولی با وجودیکه بر پایه آب ساخته نشده هست، خشک شدنش چند لحظه ای طول میکشد و در این مدت باید مراقب بوده و ابروهایتان را لمس نکنید.

معمولا ماژیک های ابرو عکس آب هستند و مناسب افرادی هست که هنگام کار یا ورزش صورتشان تعریق میکند. هنگام خرید قطعا به این نکته توجه کنید.

برخی ماژیک های ابرو نیمه دائم هستند.  برای عاقبت بهتر شب ابروی خود را با این ماژیک طرح‌ریزی کرده و اجازه میدهید تا صبح روی صورت بماند و پوستتان رنگ بگیرد.

اگر ابروهایتان تیره هست، رنگی انتخاب کنید که دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی ابروهایتان باشد.

اگر موهای روشن و ابروهای تیره دارید ، ماژیکی انتخاب کنید که متناسب با رنگ مو و رنگ پوستتان باشد.

راهنمای خرید ماژیک ابرو, عوارض ماژیک ابرو, ماژیک ابرو هاشور

روش استفاده از ماژیک ابرو

نحوه استفاده از ماژیک ابرو

اگر میخواهید ابروهایی پر و طبیعی داشته باشید یکی از بهترین لوازم آرایشی که به شما کمک میکند ماژیک ابرو هست.

پیشنهادی:  موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

کار با ماژیک ابرو بینهایت آسان هست و بعد از چند بار تمرین میتوانید به آسودگی از آن استفاده کنید. بنابراین اگر اولین بار هست که میخواهید از ماژیک ابرو استفاده کنید قطعا دستمال مرطوب کنار دستتان بگذارید تا اشتباهات احتمالی را به آسودگی پاک کنید.

نوک ماژیک ابرو به صورتی هست که با چند بار کشیدن به آسودگی ابروهایتان را پر میکند.

استفاده از ماژیک ابرو بدون محدودیت هست و آقایان هم برای پر نشان دادن ریششان میتوانند از آن استفاده کنند.

با ماژیک ابرو خط بالا و پایین ابرو را مشخص کرده و به اصطلاح قاب ابروی خود را طرح‌ریزی کنید. بیشترین کاربرد ماژیک ابرو برای پر کردن و کشیدن دنباله ابرو هست.

اگر بی‌تجربه هستید ابتدا خطوط راهنمای قاب ابرو را با کمک یک مداد ابروی معمولی بکشید سپس رویش را با ماژیک پر کنید.

برخی از ماژیک های ابرو دارای برس هستند که می توانید با استفاده از آن ابروها را مرتب کرده و سپس مشغول پر کردن ابروها شوید.

قبل از این که ابروها را با ماژیک پر کنید، تارهای ابرو را به سمت بالا برس بزنید و بعد از کشیدن ماژیک و خشک شدن آن دوباره ابروها را به سمت بالا شانه بزنید تا رنگ ماژیک و ابروها با هم ترکیب شود.

برای پر کردن فضای خالی بین تارهای ابرو اگر عاقبت شغل ای تری میخواهید بهتر هست از ماژیک هاشور ابرو استفاده کنید در غیر اینصورت خود ماژیک ابرو هم به آسودگی کار شما را راه می اندازد.

ماژیک هاشور ابرو, ماژیک ابرو ضد آب, ماژیک ابرو

ماژیک هاشور ابرو

ماژیک هاشور ابرو

قالب و آشکار متناسب ابرو میتواند صورت شما را جوان تر و شاداب تر نشان دهد. استفاده از ماژیک هاشور ابرو میتواند ترفند اصلی شما برای این امر باشد. ماژیک هاشور  ابرو یکی از بهترین گزینه ها برای طرح‌ریزی ابروست.

تنوع و ثبات رنگ ، نوک انعطاف پذیر نمدی ، عکس آب و عکس حسایت بودن ، روان و بدون ایجاد لک و سایه ، ایجاد پوشش یکنواخت و عدم ایجاد چسبندگی یا خشکی در تارهای ابرو از مهم ترین ویژگی های ماژیک هاشور ابرو هست.

طرح‌ریزی ابرو متناسب با قالب صورت

زمانی که میخواهید جای خالی ابروها را با ماژیک پر کنید باید به سن و قالب صورت خود تمرکزفکر داشته باشید تا بهترین عاقبت را بگیرید. مثلا :

صورت بیضی : ابروی هشتی و رو به بالا برای شما مناسب نیست باید مراقب باشید که قوس بیش از حد به ابروها ندهید یا ابرویتان خیلی نازک یا خیلی کلفت نشود. ابروی مناسب شما ابروهایی هست که در اقبال دو سوم به سمت گوشه های صورت با متمایل به پایین باشد.

 

صورت چهار گوش یا مربع : ابروهای شما باید کمی قوس بیشتری داشته باشد تا صورتتان متعادل شود. ابروی کوتاه یا ابروی قوس دار برای شما مناسب نیست زیرا عرض صورت را بیشتر نشان میدهد. هنگام کشیدن ماژیک ابرو، ابروها را بلند تر و  کمی قوس دار بگیرید.

صورت دایره ای : ابروی هلالی برای شما مناسب نیست، بهترین نوع ابرو برای شما ابروی هشتی یا رو به بالا هست. سعی کنید همیشه هنگام کشیدن ماژیک ابرو به آنها قوس و زاویه بدهید.

صورت قلبی : بهترین قالب ابرو برای شما ابروهای صاف هست، از زاویه دار کردن ابروها با ماژیک ابرو به تندی خودداری کنید، این کار چانه شما را باریک تر و پیشانی را پهن تر نشان میدهد.

صورت مثلثی : ابروهای دنباله دار و روبه بالا مناسب قالب صورت شماست و ابروهای صاف و بی حالت صورت شما را کوفته و بی حال نشان میدهد.

صورت کشیده : صورت شما با ابروهای صاف زیباتر خواهد شد. ابروهای شکسته و هلالی برای شما مناسب نیست.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

[ad_1] ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک …