لوگو چیست و پروژه آماده لوگو افترافکت چه کاربردی دارد

لوگو یا آرم (Logo) درواقع عنصری گرافیکی می­باشد که از علائم دیداری که با حروف به صورت خوانا یا ناخوانا و با اشکال مختلف ساخته میشود. برای اینکه هر شرکت، سازمان یا کسب و کاری که دارای برند هستند اسم و اعتبار خودشان را به دیگران با یک تصویر یا یک نوشته در ذهن دیگران ماندگار کنند از لوگو استفاده میکنند. البته قابل ذکر است که این لوگوها باعث تمایز شرکت­ها نیز میشود.

با لوگو، هر شخص صاحب برندی، برند خود را به همگان معرفی می­کند. یکی از مهم­ترین بخش­ها در نمایش لوگو چگونگی نشان دادن آن میباشد تا باعث جذاب و زیبا به نظر آمدن برند شود. لوگو می­بایست بیانگر این باشد که شما چه کاری انجام می­دهید، به چه چیزی اهمیت میدهید. در طراحی لوگو باید به اندازه حروف یا تصویر و رنگ انتخابی برای آن توجه داشت، همچنین یکی دیگر از نکاتی که در طراحی لوگو باید به آن توجه داشت سایز و اندازه­ها میباشد.

درواقع این تصویر کوچک که مسئولیت فراوانی به دوش دارد باید پیام درستی از خواسته شما را به مشتریان شما یا حتی دیگر افراد برساند. برای اینکه لوگو، بازار مناسبی را هدف قرار دهد علاوه بر جلوه و طراحی جذابی که داشته­باشد باید به نحوه نمایش آن هم دقت زیادی داشت. یکی از روش­ها برای نمایش لوگو به صورت فوتو موشن (photomotion) میباشد که امروزه کاربرد فراوانی دارد و باعث جذاب دیده شدن لوگو و پرستیژ کاری شما میشود.

پیشنهادی:  4 مهارت جدید: در سال 2022 مهارت های جدیدی بیاموزید

مراحل طراحی حرفه­ای لوگو

  • جمع آوری اطلاعات در زمینه کسب و­کار
  • داشتن شناخت کامل از کسب و­کار
  • کشیدن طرح اولیه لوگو مناسب با کسب و­کار
  • اعمال اصلاحیه­ها و ویرایش­های مورد نیاز
  • تحویل کار نهایی به کارفرما

ویژگی­های یک لوگوی خوب

  1. ساده بودن
  2. به یاد ماندنی بودن
  3. همیشگی بودن
  4. داشتن تطابق با سایز­های مختلف
  5. مناسب بودن برای کسب و­کار

نحوه صحیح نمایش لوگو:

برای به نمایش در آوردن زیبای لوگو به صورت ویدیو در تبلیغات باید از برنامه­های مخصوصی که برای این کار ساخته شده­اند استفاده کنید. یکی از بهترین نرم­افزارها برای این کار برنامه افترافکت میباشد. این برنامه یکی از قوی­ترین و متنوع ترین ابزار­ها را برای ویرایش و جلوه دادن به ویدیو یا کلیپ را دارد.

انواع لوگو:

لوگو دارای انواع مختلفی مییاشد که برای هر کار خاصی با هدف معیین از آنها استفاده میشود. لوگوها میتوان باتوجه به ویژگی و کارایی آنها به چند دسته تقسیم بندی کرد که در زیر به این دسته­ها اشاره شده­است:

پیشنهادی:  چطور با پروفیل مبلی میز، صندلی و تاب ویلایی بسازیم؟

لوگوی نشانک (مونوگرام)

لوگو تایپ

علامت تصویری

لوگو ترکیبی

علائم انتزاعی

چرا پروژه آماده افتر افکت

همانطور که میدانید کار طراحی و تدوین ویدیو یک عمل پر هزینه و زمان­بر میباشد. گاها برخی از طرحان وقت کافی برای انجام یک پروژه طراحی از اول تا آخر را ندارند پس برای اینکه کار خود را در زمان کم با کیفیت بالا و زیبا تحویل کارفرما دهند از پروژه­های آماده استفاده لازم را میبرند. ­­­­­

برای دانلود پروژه نمایش لوگو افترافکت تنها کافیست تا در جست­وجوگرها این کلمه را سرچ کنید تا سایت­هایی که این پروژه­های آماده را بارگذاری کرده­اند را مشاهده کنید. تعداد این سایت­ها زیاد میباشد. اما سایتی که پروژه­های آن به صورت متنوع و در دسته­های مختلف قرار داده­ شده­است سایت ادوبیش میباشد. این سایت از بزرگترین و سابقه­دارترین سایت­ها برای دانلود پروژه­های آماده میباشد. سایت ادوبیش با بیش از 2 سال سابقه در عرضه طراحی تبلیغاتی و پروژه­های آماده پریمیر و افترافکت در زمینه موشن افکت، تیزر تبلیغاتی، اسلاید شوها و موارد دیگر فعالیت دارد.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

چگونه از محیط افترافکت استفاده کنیم؟

ممکن است برخی از شما که هنوز با  محیط افترافکت آشنا نیستید و یا فقط به صورت مبتدی با آن کار کرده باشید، نگران این شده­باشید که نتوانید با پروژه­های آماده کار کنید و فقط افراد حرفه ای که افترافکت را میشناسند از پس این کار بر می­آیند اما جای نگرانی نیست چرا که این پروژه­ها به گونه­ای طراحی شده­اند که حتی افراد مبتدی که با کمترین اطلاعاتی که از افترافکت در اختیار دارند میتوانند از این پروژه­ها استفاده کنند و یک ویدیو عالی برای نمایش لوگو در افترافکت خلق کنند.

فایل­های آزموشی داخل سایت ادوبیش

لازم به ذکر است که سایت ادوبیش آموزش­های لازم در همه زمینه­ها را در سایت خود قرار داده­است که به شرح زیر میباشد:

آموزش پریمیر، آموزش فتوشاپ، آموزش افترافکت، آموزش اتوکد و آموزش­های کاربردی دیگر که مناسب افراد مبتدی میباشد تا بتوانند از این پروژه­های آماده استفاده­های لازم را ببرند و به نحو احسن از نرم­افزار استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …