فرش وینتیج یا کهنه نما ؛ محصولی خاص از فرش اکسیر

امروزه بسیاری از افراد به استفاده از طرح های سنتی در دکوراسیون داخلی خود تمایل پیدا کرده اند. یکی از بهترین المان ها در دکوراسیون یک منزل که می تواند فضایی متفاوت و سنتی ایجاد کند، فرش است. فرش وینتیج یا پتینه همانطور که از نامش پیداست، به فرش‌هایی گفته می شود که با سبک و طرح قدیمی تولید شده‌اند. بسیاری از افراد این فرش ها را با نام فرش کهنه نما می شناسند.

این نوع فرش می تواند حسی نوستالژیک را در ذهن شما متبادر کند. چرا که در طراحی و تولید آن ها از نقش و نگارهای سنتی فرش ایرانی استفاده شده است.

در مراحل تولید این نوع فرش از تکنیک های خاصی استفاده می‌شود تا حس کهنه نمایی به بیننده منتقل شده و احساس کند با یک فرش قدیمی رو به رو است.

مجموعه فرش وینتیج از جمله محصولات پرفروش و جذاب تولید شده توسط شرکت فرش اکسیر است. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و می توانید آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. مجموعه این عوامل فرش پتینه را به محصولی پرمخاطب در بازار فرش تبدیل کرده است.

فرش وینتیج در دکوراسیون داخلی

بسیاری از افراد قبل از خرید یا انتخاب فرش وینتیج با چالشی در ذهن خود مواجه هستند. این چالش به هماهنگی فرش موردنظر با دکوراسیون منزل مرتبط است. بعضی افراد تصور می کنند این فرش با دکوراسیون های امروزی چندان جور نیست. اما طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند استفاده از فرش وینتیج به منزل شما یک حس تازه و گرمابخش اضافه خواهد کرد و می تواند علیرغم ظاهر قدیمی اش به منزل شما یک جلوه خاص و شیک ببخشد.

پیشنهادی:  بررسی تلویزیون شیائومی P1در نگاه اورجیمال

فرش وینتیج شرکت اکسیر از نوع فرش گل برجسته می باشد. استفاده از طرح گل برجسته باعث می شود نقش و نگار فرش در ذهن مخاطب اثر بیشتری داشته باشد.

قیمت فرش وینتیج

قیمت فرش وینتیج یکی از دلایل عمده توجه مشتریان به این محصول است. این فرش با ظاهر جذاب و متفاوت خود برای اغلب دکوراسیون‌ها گزینه ای عالی محسوب می شود. قیمت این فرش با توجه به ویژگی های اصلی آن نظیر ابعاد ، جنس نخ ، میزان ریزبافی و تعداد رنگ های استفاده شده در آن تعیین می شود.

ویژگی فرش کهنه نما اکسیر کاشان

فرش های مجموعه وینتیج پاسخگوی علاقمندان به سبک های سنتی در دکوراسیون داخلی هستند. این فرش ها از نوع ۱۰۰۰ شانه و با تراکم ۳۰۰۰ می‌باشند. الیاف این مجموعه فرش طبیعی و از نوع بامبو است که با نخ اکریلیک ترکیب شده‌اند.

فرش اکسیر هالی به عنوان یکی از برترین شرکت های  تولید کننده فرش ماشینی در کشور ، فرش های ماشینی خود را با کیفیتی بالا و تنوعی بی نظیر تولید و عرضه می کند. فرش اکسیر در تولید این فرش ها از بهترین ماشین آلات فرش بافی و نیز مواد اولیه با کیفیت بالا ، بهره می گیرد.

اما فرش وینتیج یا فرش کهنه نما اکسیر از جنبه های مختلف چه ویژگی هایی دارد؟

ابعاد

شما برای هر محیطی با هر ابعادی می توانید فرش پتینه مناسبی از فرش اکسیر تهیه نمایید. فرش های کهنه نما شرکت اکسیر در ابعاد گوناگون تولید می شوند.

پیشنهادی:  (تصاویر) شیر ترسو برای زنده ماندن به درخت چسبید!

جنس نخ

نوع نخ به کار رفته در بافت فرش اهمیت زیادی دارد. معمولا نخ ها در فرش دستباف ، طبیعی هستند. در گذشته ، دستگاه های بافت کیفیت پایینی داشتند و امکان بافت فرش با هر نوع نخی توسط این دستگاه ها وجود نداشت.

از سویی دیگر ، نخ های مورد استفاده در فرش های دستباف ، به صورت صنعتی تولید نمی شدند و همین امر ، بر سختی بافت فرش با ماشین می افزود.

بنابراین نخ هایی که در تولید فرش ماشینی استفاده می شد از الیاف مصنوعی بودند. مانند نخ هایی که از صنایع پتروشیمی بدست می آمد.

امروز اما ، با پیشرفت شگرف نساجی و ماشین های بافت ، هم تولید نخ طبیعی بسیار ساده شده است و هم دستگاه ها قابلیت بافت فرش با هر نوع نخی را دارند.

برای تولید فرش وینتیج از نخ کتان استفاده شده است. این نخ به خاطر ویژگی‌هایی که دارد یک انتخاب مناسب برای تولید این فرش می‌باشد.

رنگ

شرکت اکسیر در به کارگیری از رنگ ها در تولید فرش وینتیج دقت و ظرافت خاصی به کار بسته است. رنگ های بژ ، طوسی ، خاکی ، کرم ، ترکیب‌هایی از صورتی و آبی کمرنگ از جمله رنگ‌هایی هستند که در تولید این فرش ها به کار رفته اند و برای دکوراسیون هایی با سبک های سنتی مناسب‌اند.

در این سبک استفاده از المان‌های طبیعی مانند چوب بسیار مرسوم است. به طور کلی سبک وینتیج با ایجاد یک ترکیب رنگ مونوکروم فضایی آرام و احسا آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پیشنهادی:  برای خرید اینترنتی کفش هوشمندانه عمل کنید!

طراحان فرش اکسیر سعی کرده‌اند با استفاده از همین رنگ‌ها ، فرش‌هایی را طراحی کنند که ترکیبی از فضای سنتی و مدرن را در خود داشته باشد و حس گرما و آرامش را به فرش‌هایشان گره بزنند.

خدمتی خاص از فرش اکسیر

خدمت مهمی که فرش اکسیر برای انجام یک خرید مطمئن به مشتریان ارائه می کند پرو رایگان فرش است. فرش اکسیر در راستای انجام خریدی مطمئن برای مشتریان، این امکان را فراهم کرده است که مشتریان بتوانند در سفارش خود، چند مدل را انتخاب کنید. فرش اکسیر این مدل ها را برای شما ارسال می کند. به این ترتیب می توانید آن ها را در محیط خود ببینید و در نهایت انتخاب خود را با دیدی باز از میان آنها انجام دهید.

خرید فرش وینتیج

فرش های مجموعه وینتیج برای دادن جلوه‌ای نو و متفاوت به منزل توسط طراحان داخلی توصیه می شود.

خرید فرش وینتیج از مجموعه فرش‌های پتینه شرکت اکسیر تنها از طریق شعب فروش آن یا وب سایت شرکت امکان‌پذیر است.

اگر قصد خرید حضوری فرش کهنه نما از مجموعه فرش وینتیج اکسیر را دارید می توانید با مراجعه به شعب فروش شرکت اکسیر اقدام به خرید فرش موردنظر خود بنمایید. ضمنا شما همراهان گرامی می توانید با تماس با کارشناسان فروش درباره خرید غیرحضوری این فرش نیز اطلاعات لازم را کسب کنید.

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …