فال روز جمعه 2 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز جمعه 2 آبان 1399

 

فال روز جمعه 2 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: هم اكنون شما در نظر دارید با یكی از دوستان خیلی صمیمی‌تان همكار شوید. باوجود اینكه شما همیشه اولین كاری كه می‌كنید این است كه سفره دل خود را باز می‌كنید! اما الان عقلانی نیست كه این كار بكنید و بهتر است تا موقعی كه موقعیت را خوب ارزیابی نكرده‌اید این كار را نكنید. صبر و شكیبایی موهبتی است كه به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نكنید!!
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز یك آدم سمج می‌تواند برای شما محدودیت ایجاد كند، البته شما هم فرصت فرار كردن از دست این آدم را دارید! خیلی مهم است كه در مورد نظرات خود پافشاری كنید، اما باید یاد بگیرید كه این پافشاری تبدیل به لجبازی نشود. همچنین بدانید كه وقتی ایده خوبی دارید و كسی هم ازتان پشتیبانی می‌كند حتماً باید آن را به نتیجه برسانید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما امروز به قدرت و تسلط دیگران معترض هستید، برای اینكه دوست ندارید از دستورات دیگران اطاعت كنید. شما فكر می‌كنید كه خودتان بهتر می‌دانید كارها را چگونه انجام دهید و دوست دارید مورد تحسین و احترام واقع شوید. این می‌تواند برای شما فرصتی باشد كه به دیگران نشان دهید چقدر باهوش هستید، پس اجازه ندهید كه هر كسی در مورد برنامه‌های شخصی تان نظر بدهد.
فال روزانه تیر

فال روز متولدین تیر: شما امروز به اندازه‌ای كه خودتان فكر می‌كنید پول نیاز ندارید، برای اینكه دیگران هم در شرایط برابر هستند و اگر بخواهید برای فعالیت‌های اجتماعی ارزش مادی قرار دهید روابط تان بهم می‌خورد. شاید هم می‌خواهید سخاوت و بخشندگی خود را به دیگران نشان دهید. اما باید بدانید كه آنها به راحتی تحت تاثیر این نمایش جوانمردی و بزرگواری قرار نمی‌گیرند، مگر اینكه شما این كار را از صمیم قلب انجام داده باشید.
فال روزانه مرداد

پیشنهادی:  مدل های شلوار لی اسپرت دخترانه 2019 | ترندهای داغ مد روز

فال روز متولدین مرداد: شما امروز قصد دارید احساسات خود را از دیگران پنهان كنید، اما اگر به احساسات خود توجه نكنید، مجبورید آنها را فاش كنید. هم اكنون شما خیلی راحت می‌توانید احساسات خود را ابراز كنید، ولی دیگران زیاد تمایل ندارند به حرف‌های شما گوش دهند. اما حواستان باشد كه زیاد حرف نزنید! برای اینكه گفتن حقیقت خیلی طول می‌كشد.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شما دیشب خواب آرامی ‌نداشتید، چرا كه به خاطر خواب‌ها و رویاهای روشن و واضح دیشب یكسره از این دنده به آن دنده شدید! اما حالا كه صبح شده این رویاها كمرنگ‌تر شده‌اند. شما دوباره در موقعیت احساسی جدیدی قرارمی‌گیرید، پس قبل از اینكه درگیر كار جدید شوید، روی نتیجه كارهای قبلی خود تمركز كنید.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.
فال روزانه آبان

پیشنهادی:  جشن سال نو در چین بدون ترس از کرونا

فال روز متولدین آبان: شما امروز فقط احساس سرحال بودن می‌كنید، اما درست نیست هرآنچه كه در فکرتان دارید را با دیگران در میان بگذارید. مثل اینكه شما مدتی برنامه‌هایتان را معوق گذاشته بودید، ولی حالا كه شروع كرده‌اید آنها را اجرا كنید، موانع یكی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. آرامش داشته باشید و به دنبال راهی باشید كه در حین كار كردن تا جایی كه می‌توانید از كارتان لذت ببرید.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: باوجود اینكه شما منتظرید كه اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی كند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم كنید، بلكه می‌خواهید كاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به كار نشوید، ممكن است كم كم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش كردن برنامه‌های خود را به یك یا دو روز بعد موكول كنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: اینكه شما به چه سختی در حال جستجو و كنكاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد كه نتوانید به كنه اتفاقاتی كه افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه كه شما فكر می‌كنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینكه سعی كنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش‌تان را تلف كنید، فقط چیزهایی كه جلوی چشم خود می‌بینید را قبول كنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات كارآگاهی خود بپردازید!!
فال روزانه بهمن

پیشنهادی:  تیپ زمستانی شیک و جدید دخترانه و زنانه 2021 مد روز

فال روز متولدین بهمن: شما امروز هر كاری انجام می‌دهید كه در حین كار كردن لذت ببرید. خوشبختانه یك نفر هم بهتان كمك می‌كند، او به اندازه كافی تلاش می‌كند بهتان خوش بگذرد، اما نمی‌تواند همه چیز را راست و ریس كند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل كنید، زیرا اگر وسوسه شوید كاری انجام دهید كه برخلاف وظیفه شناسی‌تان باشد، رئیس‌تان فوری شما را مجازات می‌كند.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت كنید مشكل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی كه فكر می‌كنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌كند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینكه شما بر روی جزئیات بیشتر تمركز می‌كنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند كه باعث شكست خوردن‌تان می‌شوند. برعكس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر كردن را بپذیرید.

 

منبع: بیتوته

فال روز جمعه 2 آبان 1399

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …