سیگنال رتبه بندی در گوگل

در بهینه سازی سئو  موتور های جست و جو گر، تولید محتوای مناسب کلید موفقیت است. اگر می‌خواهید در رتبه‌بندی در جایگاه بالایی قرار بگیرید، باید تولید محتوای مفید و با کیفیتی داشته باشید .

  1. محتواهایی با تعداد لینک بالا

لینک سازی متقابل ،یکی از قدیمی ترین علائم مخابراتی رتبه‌بندی در گوگل است. از زمان راه‌اندازی گوگل، لینک های متقابل هسته اصلی الگوریتم گوگل بوده‌اند؛ در حالی که گوگل به طور مکرر علائم مخابراتی دیگر اضافه کرده است، لینک های متقابل همچنان از قدرت مند ترین سیگنال ها هستند. لینک های خوب و بد با قدرت زیاد یا کم هم وجود دارد؛ مثلاً برخی از لینک ها ممکن است شما را پایین بکشند ولی بعضی دیگر ممکن است شما را به سمت بالا سوق دهند.

شما به لینک های طبیعی نیاز دارید و به عبارت دیگر برای بالا رفتن رتبه بندی در گوگل باید بتوانید تولید محتوای قابل پیوند انجام دهید .

  1. تولید محتوای قابل پیوند
پیشنهادی:  عجیب ترین عادت های استقبال از نوزاد در جهان

برای تولید محتوای قابل پیوند تعریف مشخصی وجود ندارد؛ چرا که لینک دادن نوع خاصی ندارد و بستگی به میزان تحقیق و شانس شما دارد .

  1. مرتبط بودن

سال ها پیش اگر داخل مطلب، یک کلمه‌ کلیدی خاصی را چند بار تکرار می کردید و با آن تولید محتوا می کردید، گوگل آن مطلب را برای جستجوی مورد نظر این کلمه بالا می‌آورد و بدیهی است که با این شرایط، این مورد تبدیل به سیگنالی شود که به راحتی قابل دستکاری باشد، بنابراین گوگل تلاش کرده تا سیگنال های مرتبط را بهبود ببخشد.

گوگل پیشرفت زیادی در الگوریتم‌های معنای خود داشته و این گزینه در عین اینکه راه حل خوبی تولید کرده است، باعث ایجاد دردسر هم شده؛ اما مزیت این کار این است که مخاطب به محتوای دلخواه خود می‌رسد .

پیشنهادی:  دانستنی هايی درباره عطر و ادكلن

سختی کار هم دقیقاً در این نکته است؛ چرا که کار را برای تولید محتوای متنی سخت کرده و فقط کافی است که با شناخت درست مخاطب محتوای متنی مناسبی را در سایت خود قرار دهید.

سایر پیشرفت های الگوریتم مرتبط بودن گوگل به راحتی عملی نمی شوند، اما بهتر است این الگوریتم ها را هم در نظر داشته باشید :

  • به روز رسانی گوگل hummingbird
  • به روز رسانی گوگل Bert
  1. هسته حیاتی گوگل

در هسته حیاتی گوگل طول مطلب، یکی از سیگنال های رنک گوگل جستجو است که باعث میشود بحث‌های زیادی در فضای سرچ مطالب ایجاد شود، هرچند که خود گوگل کرده ادعا کرده طرفدار تولید محتوای متنی طولانی است.

محتوای طولانی ممکن است تقابل بیشتری ایجاد کند و از این رو دارای رتبه بالاتری است.

به نظر می رسد که  تولید محتوای طولانی‌ رتبه بندی بهتری در گوگل دارد. بسته به نوع مطلب، در یک قاعده کلی اگر بین نوشتن یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه ای یا سه مقاله ۲۰۰ کلمه ای شک دارید، مقاله طولانی تر را انتخاب کنید، ولی اگر احساس می کنید مقاله شما در حال تبدیل شدن به یک کتاب است، بهتر است مطلب را کوتاه تر کنید و در چند سری مطالب متوالی، مفهوم خود را برسانید تا در رتبه بندی گوگل جایگاه بهتری داشته باشید.

پیشنهادی:  بررسی تلویزیون شیائومی P1در نگاه اورجیمال

  1. مطابقت دقیق کلمات کلیدی

امروزه گوگل انطباق کلمات کلیدی را به خوبی درک می‌کند. برچسب های عنوان در گوگل، تا حدی با کلمات کلیدی مطابقت دارند؛ ولی توجه داشته باشید که اکثر عناوین دارای کلمات کلیدی، منطبق نیستند؛ این موضوع به ما نشان می‌دهد که گوگل هنوز در جستجوی کلمات کلیدی است.

برای بالا بردن رتبه بندی گوگل تحقیقات و بهینه سازی کلمات کلیدی همچنان بسیار مهم است

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …