جادوی رنگ آبی در خانه

[ad_1]

مبل آبی فیروزه ای,مبل آبی کمرنگ

طیف های رنگ آبی

انتخاب مکمل رنگ آبی در دکوراسیون برای افرادی که دوست دارند از این رنگ پرطرفدار در طرح‌ریزی داخلی منزل خود استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد. آبی درواقع رنگی پر از آسودگی می باشد که زیبایی حیرت انگیزی به محیط منزل شما می بخشد.

آبی یکی از رنگ های مورد علاقه‌ بین مردم جهان می باشد. این رنگ به عنوان رنگی قابل اطمینان، آسوده و دوستانه و آسودگی بخش پذیرفته شده می باشد. چنانچه میل‌کردن به انتخاب رنگ آبی برای دکوراسیون و یا چیدمان منزل هستید، انتخاب های گسترده ای از بین طیف های این رنگ دارید. به عنوان مانند جنس لطیف آبی با رنگ زمینه خاکستری قابل مشاهده می باشد و پاکی و روشن بودن این رنگ را به تنهایی می توانید احساس کنید. رنگ آبی تنوع زیاد زیادی دارد و به علت سادگی اش بی نظیر می باشد.

پیشنهادی:  5 تا از مجموعه هایی که کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انجام میدهند

رنگ آبی خاصیتی آسودگی بخش و تسکین دهنده دارد. آبی نماد اطمینان، درستی، خردمندی و پایبندی می باشد. ولی در میان تناژهای این رنگ، سبز-آبی یا فیروزه ای، خلاقانه تر از باقی رنگ ها بنظر می رسند در حالی که سایه های تیره آن جدی و قانونی هستند. آبی رنگ دریا و اقیانوس می باشد به همین دلیل رنگ آبی روشن را رنگی جوان پسند و بی انتها هم می دانند اما رنگ آبی تیره نشانه خردمندی و دانایی می دانند.

مکمل رنگ آبی در دکوراسیون,مبل آبی

دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی

برای داشتن دکوراسیون آبی می توانید رنگ دیوار یا مبلمان را آبی انتخاب کنید. هرگز از یک طیف رنگ آبی برای دکوراسیون و چیدمان استفاده نکنید.

از طیف های رنگ آبی می توانید در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه استفاده کنید.

پیشنهادی:  مدل مبل شزلون

استفاده از رنگ آبی تیره یا سورمه ای در اتاق خواب یا اتاق نشیمن به‌ خصوص اگر مبلمان آن به رنگ سفید باشند سبب ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی می‌ شود که هر کسی در آن حس آسودگی می کند.

مبل ابی,مبل سلطنتی آبی فیروزه ای

مکمل رنگ آبی در دکوراسیون

انتخاب مکمل رنگ آبی در دکوراسیون برای افرادی که دوست دارند از این رنگ پرطرفدار در طرح‌ریزی داخلی منزل خود استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد.

رنگ های مکمل آبی

رنگ قرمز، زرد و آبی رنگ های اصلی یا اولیه هستند. این سه رنگ از ترکیب هیچ رنگی به دست نمی آیند. ولی با هم ترکیب می شوند و از ترکیب دو رنگ اصلی به مقدار مساوی، رنگ های ثانویه به وجود می آید؛ نارنجی، سبز و بنفش. رنگ های ثانویه، مکمل رنگ های اصلی هستند؛ یعنی از ترکیب دو رنگ ثانویه، رنگ طوسی به دست می آید.

پیشنهادی:  آشنایی با پنجره UPVC و ویژگی های پنجره UPVC

رنگ های مکمل یکدیگر را کامل می کنند و در چرخه رنگ مقابل هم قرار دارند. استفاده از رنگ های مکمل در کنار یکدیگر سبب برجسته تر دیده شدن هر دو رنگ خواهد شد. رنگ نارنجی از ترکیب زرد و قرمز به دست می آید و مقابل رنگ آبی قرار گرفته می باشد. بنابراین رنگ نارنجی، به عنوان مکمل آبی شناخته می شود. با تحول درجه هر رنگ، رنگ مکمل هم به یکی از رنگ های اصلی خود نزدیک می شود.

دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی,چیدمان خانه به رنگ آبی

مبل آبی کمرنگ

مبل آبی کمرنگ,مبل آبی سلطنتی

مبل آبی سلطنتی

مبل آبی,مبل آبی فیروزه ای

مبل آبی فیروزه ای

فرش آبی درباری,مبل ابی

مبل ال آبی

مبل سلطنتی آبی فیروزه ای,دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی

چیدمان خانه به رنگ آبی

دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی,مبل آبی

مبل سلطنتی آبی فیروزه ای

چیدمان خانه به رنگ آبی,مکمل رنگ آبی در دکوراسیون

مبل ابی

مبل آبی فیروزه ای,مبل آبی کمرنگ

مبل رنگ آبی درباری

مکمل رنگ آبی در دکوراسیون,مبل آبی

چیدمان خانه به رنگ آبی

دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی,چیدمان خانه به رنگ آبی

دکوراسیون خانه با طیف های رنگ آبی

مبل آبی کمرنگ,مبل آبی سلطنتی

مدل قالی آبی درباری

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زیباترین مدل های انگشتر یاقوت زنانه

[ad_1] مدل انگشتر یاقوت عکس ها های مدل انگشتر یاقوت زنانه یاقوت نوع سرخ رنگ …