تبدیل فایلهای صوتی به Mp3 در مدیا پلیر ویندوز

[ad_1]

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت صوتی به mp3 برای کامپیوتر , تغییر فرمت فایل صوتی

تبدیل فایل صوتی به mp3 برای رایانه

تبدیل فایل صوتی به mp3

فرمت صوتی WMA طی سالیان متمادی محبوب شده می باشد ، اما با وجود معروفیت ، هنوز توسط چندین برنامه محبوب پشتیبانی نمی شود. این نیاز به تبدیل WMA به قالب MP3 ، یک قالب صوتی قابل حمل تر را ضروری می کند.

مراحل تبدیل فایل صوتی به mp3:

اگر کاربر ویندوز هستید، قطعاً در مورد عملکرد پیش خیال Windows Media Player به عنوان مبدل WMA به MP3 شنیده اید تا MP3 را به آسودگی در Windows Media Player پخش کنید.

پیشنهادی:  آموزش انواع روشهای نصب پلاگین در فتوشاپ

Windows Media Player یک رسانه پخش کننده پیش خیال برای رایانه های دارای ویندوز می باشد و می تواند از عهده پخش فایل های صوتی و تصویری برآید که از انتخاب فرمت های صوتی مشابه WMA ، WAV و MP3 پشتیبانی می کند و می توانید به هر یک از قالب های صوتی پشتیبانی شده تبدیل کنید.  فایل WMA بزرگ می باشد و از آنجا که فشرده نشده  فضای زیادی را اشغال می کند. اگر می خواهید WMA را به پرونده هایی با کدک های کوچکتر مشابه MP3 تبدیل کنید ، می توانید از windows media player برای این کار استفاده کنید.

پیشنهادی:  3 روش برای بسته بندی متن (Wrap text) در اکسل

روش 1. نحوه تبدیل WMA به MP3 در Windows Media Player

مرحله 1. داخل کردن فایلهای WMA به Windows Media Player، همچنین می توانید فایل WMA خود را جستجو کنید و سپس با کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر خود را داخل کنید تا فایل WMA برای تبدیل در کتابخانه تأیید شود.

مرحله 2. در بالا سمت چپ منو می توانید دکمه “Organize” را ببینید ، از آنجا “Options” را انتخاب کنید و سپس دکمه “RIP Music” را انتخاب کنید.

مرحله 3. از پنجره جدیدی که آشکار می شود ، روی دکمه “Rip Music” کلیک کنید و سپس برای دکمه “Change” پایین بروید. یک پوشه مقصد برای فایل تبدیل شده انتخاب کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت صوتی به mp3 برای کامپیوتر , تغییر فرمت فایل صوتی

چگونه فایل صوتی را به mp3 تبدیل کنیم

از آنجا ، روی دکمه “Format” کلیک کنید و منو را پایین بیاورید. به پایین پیمایش کنید و قالب “MP3” را انتخاب کنید ، همچنین می توانید میزان بیت صدا را به دلخواه تبدیل دهید.

دانلود نرم افزار تبدیل فرمت صوتی به mp3 برای کامپیوتر , تغییر فرمت فایل صوتی

تبدیل فایل های صوتی به mp3

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

آموزش روشهای بک آپ گرفتن از واتس آپ

[ad_1] بک آپ گرفتن از واتس آپ زیاد آسان اما ضروری هست راهنمای کامل بک …