بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. مدیریت دانش را یاد گرفتم. او با حضور در کلاس آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و در همان زمان بازی در فیلم انتظار را آغاز کرد و سپس وارد تلویزیون شد و در سریال کلانتر بازی کرد. او با بازی در یکی از پرمخاطب ترین سریال ها به نام سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در بین مخاطبان شهرت بیشتری پیدا کرد و به شدت به این کار مشغول بوده و تاکنون سه دپارتمان افتتاح کرده است.

1 18

آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی کار هنری خود را با حضور در کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او به سرعت برنده شد و در سال ۱۳۷۹ با کسب اولین تجربه بازیگری برای حضور در اولین فیلم هایش معرفی شد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2012 با بازی در سریال کلانتر انجام داد که او را به شهرت رساند. سپس در سریالی شبیه به جوان موروز (2013)، سریال سه در چهار، که زنان ماهاخ هستند، ظاهر شد. کار در سریال هایی مانند ایفای نقشدر سال 1392 در سریال دورة الشون ایفای نقش کرد، سپس حدود 6 سال از حضور در تلویزیون خداحافظی کرد و از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال «کنمان» در نقش محک بازی کرد. . .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی پانته‌آ بهرام

1 19

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای از بازیگری، چندین سال سالن زیبایی شیمر را اداره کرد و تاکنون سه بخش را با موفقیت افتتاح کرده است. جالب اینجاست که با وجود اینکه او چنین سالنی را اداره می کند، سادگی را دوست دارد و ویژگی های عجیب و غریب را جذاب نمی داند. او می گوید از درآمد آرایشگاهش راضی است اما مشکلاتی وجود دارد اما در مقایسه با بازیگری می تواند شب ها استراحت کند و مجبور نیست برای پروژه ای به شهر برود. سالن زیبایی مقصد برتر تهران و بسیاری از هنرمندان است. به سالن او از جمله ستاره اسکندری، ارناز حبیوی، گلاله عباسی، بنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، ماناز افشار و بسیاری دیگر سر بزنید. او یک بازیگر نیست

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی علاقه دارد و علاوه بر این که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهد، به نواختن پیانو نیز علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

پیشنهادی:  بیوگرافی باران کوثری

1 20

خروج مریم سلطانی از بازیگری

شش سال بعد از ترک بازیگری به آرایشگری پرداخت، اما زمانی که هر روز سر کار بود نیاز به خدمات داشت و به همین دلیل بازیگری را رها کرد. اما خوشبختانه یکی از دوستان هنرمندش به دیدنش آمد و گفت که هیچ فاصله ای از بازیگری احساس نمی کند و پیشنهادهای کاری زیادی دریافت کرده است، بنابراین وقت می گذارد و عمل می کند، درست غذا نخورده و بعد از ترک و شروع به کار برای کار ورزش نمی کند. یک آرایشگر، علناً خودش را به مریم سلطانی که در سریال دیدیم، تبدیل کرد، من باید کار کنم، گفتم 6 صبح بیدار می شوم ورزش کنم.

1 21

بازی پارتی ادمین شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل ترک بازیگری را مهمانی با برخی مدیران شبکه می گوید. وی نامی از افراد مشخص نکرد اما گفت که برخی از کارگردانان با هنرمندان خاصی ارتباط فامیلی دارند و همسران و فرزندانشان بر اساس سلیقه خود از بازیگران دعوت کرده اند.بنابراین من کمی احساس ناامنی کردم زیرا نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم آیا آنها با من تماس خواهند گرفت یا خیر.او از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید هر جا که اسم من است، آن را خط زده است. مریم سلطانی به قدری به بازیگری علاقه داشت که زمانی که به عنوان هنرمند کار می کرد تا آخر روز کار می کرد به طوری که به گفته خودش یک هفته بی کار نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر، ترانه سرا و خواننده

1 22

مریم سلطانی در سریال «سه در چهار»

سریال سه در چهار آنقدر پر از هنرمندان پرطرفدار بود که مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. او می گوید با او بوده است. مجید صالحی کارگردان این سریال نیز پر انرژی و درخشان بود. خیلی ها او را با بازیش در این سریال می شناسند، حتی در سالن زیبایی هم هر بار که عکس می گیرد، از ساعت 3 تا 4 با او پیام می دهند و صحبت می کنند.

پیشنهادی:  زندگینامه پدرام پالیز خواننده و آهنگساز

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …