بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق هنرمند تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد. او در سریال کتون به کارگردانی تینا پاکلاوان در نقش تحد کارگی بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی موفق از رشته گرافیک، وارد دانشگاه تهران شدم و در رشته تئاتر تحصیل کردم. اما تحصیلات خود را در این رشته به پایان نرساند و موفق به اخذ مدرک علمی نشد. او که از دوران کودکی درگیر تئاتر بود، به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شده است.

1 1

فیلم شناسی داریوش موفق

داریوش موفق اولین حضور سینمایی خود را با ایفای نقش در فیلم هملت، شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک در سال 1385 انجام داد. ایفای نقش در این فیلم مانند سریال مزیت بازی های دیگر او نبود اما تجربه خوبی برای او به شمار می رود و با هنرمندانی چون شاه محمد لو و پرست گرستانی همبازی بوده است.یکی از کارهای خاص این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است اما مانند اکثر کارهایش از جمله 70 درصد کارهایش بهتر است خود را هنرمند بدانی. 29 درصد کار او در تلویزیون استداریوش موفق در 5 فیلم سینمایی از جمله نعم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت، شازده کوچولو دانمارک، هملت و 2 فیلم تلویزیونی حضور داشته است. او در سریال های «ما فرشته نیستیم» و «هشت بهشت» حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آلون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2

کاری تلویزیونی از داریوش مبفک

داریوش موفق در سال 1392 در سینما و تلویزیون بسیار موفق بود و در تولیدات مهمی ایفای نقش کرد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد که به شهرت بیشتر او کمک کرد. از جمله کارهای مهمی که او اجرا کرد می توان به «ما فرشته نیستیم، فلورا سام»، «اشت بهشت ​​سعید علم بورن» و «مرگ نایاب فروشنده برهانی مرند» اشاره کرد. سریال We Are Not Angels یکی از آثار کلیدی این هنرمند به حساب می آید. او در این سریال محصول سال 1392 نقش کلیدی ایفا کرد و با مهارت هایش در بین مردم شناخته شد و توانست به مخاطبان تلویزیون معرفی شود و علاوه بر بازی در سریال «ما فرشته نیستیم» در سریال «هشت» نیز بازی کرد. بهشت.او این بار با کارگردان سریال سعید علم و هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرجولا گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری می کند.داریوش موفق در طول این سال ها با هنرمندان زیادی کار کرده است، اما بیشتر از همه با لیلی رشیدی کار کرده است.

پیشنهادی:  بیوگرافی حمیدرضا پگاه

1 3

سریال هاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قارقی را بازی کرد. یکی از سریال های جدید تینا پاک روان، این سریال درام اجتماعی است که در زمان اشغال ایران توسط متفقین در دهه 1320 اتفاق می افتد. قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شود. داریوش موافک در این سریال نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا ببودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی هروتن، مهتاب تجارتی، غزل شاکری و مهران مقدمی با هنرمندانی چون مدیری… نقش داشت

بیشتر بخوانید: بیوگرافی Sobha Shrafferty, Sobha Shrafferty, Instagram

1 4

جایزه داریوش مبفک

این هنرمند در سال 1987 برنده جایزه بازیگری جشنواره تئاتر فاضل برای سریال شب های آوینیون و همچنین جایزه بازیگری جشنواره تئاتر دانشجویی شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی کامل مجید پتکی + عکس

ویرایش: بخش بیوگرافی هنرمند روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …