بلیط هواپیما تبریز با رادار361

تبریز با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی جذاب و بااهمیت، آب‌وهوای دلپذیر در فصل تابستان و مردم خونگرم یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است. پرواز تهران تبریز یکی از مسیرهای پر تردد محسوب می شود. در ادامه زمان مناسب برای خرید بلیط هواپیما تبریز با قیمتی مقرون‌به‌صرفه را بیان کنیم و با یکی از بهترین سامانه‌ها برای خرید و رزرو بلیط هواپیما تبریز و رزرو هتل تبریز با پایین‌ترین قیمت ممکن آشنا می‌شویم.

بلیط هواپیما تبریز

بلیط هواپیما تهران تبریز هر روز از ساعت ۵ صبح تا ۱۰ شب در دفعات متعدد انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی تبریز که فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز نامیده شده است، جزو فرودگاه‌های بزرگ ایران محسوب می‌شود و بزرگ‌ترین فرودگاه قسمت شمال غرب کشور به شمار می‌رود. این فرودگاه که در سال ۱۳۲۹ تأسیس شده است، سالانه محل نشست و برخاست بیش از ۱۴ هزار پرواز داخلی و خارجی محسوب می‌شود و پذیرای بیش از یک میلیون مسافر است.

پروازهای داخلی فرودگاه تبریز به مقاصد زیر انجام می‌شود:

  • تهران
  • مشهد
  • اصفهان
  • شیراز
  • اهواز
  • رشت
  • کرمان
  • یزد
  • بندرعباس
  • ساری
  • گرگان
  • عسلویه
  • کیش
  • قشم

پروازهای تهران تبریز از فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود که یکی از بزرگ‌ترین فرودگاه‌های کشور است و در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان پنجمین فرودگاه کشور ساخته شده است.

چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز تبریز را دارد؟

پرواز تهران تبریز توسط هواپیماهای شرکت‌های هواپیمایی مختلفی انجام می‌شود. این شرکت‌های هواپیمایی شامل آتا، کاسپین، معراج، آسمان، قشم ایر، ایران ایر تور و ایران ایر می‌شود؛ البته به دلیل اینکه شرکت هواپیمایی آتا متعلق به تبریز است و دفتر مرکزی آن در این شهر قرار دارد، اکثر پروازهای تبریز تهران و سایر شهرها به مبدا یا مقصد تبریز با هواپیماهای این شرکت هواپیمایی انجام می‌شود.

پیشنهادی:  پس زمینه در المنتور

از دیگر شرکت‌های هواپیمایی که پرواز تبریز را دارند، می‌توان به شرکت‌های هواپیمایی ماهان، کیش ایر، وارش، ساها، سپهران و پویا اشاره کرد.

چه زمانی بلیط هواپیما ارزان تبریز را بخریم؟

فصل بهار (به خوش تعطیلات عید نوروز) و تابستان به دلیل خوش آب‌وهوا بودن تبریز در این فصل پیک سفر به تبریز محسوب می‌شوند و در این فصول مسافران زیادی روانه تبریز می‌شوند؛ به همین دلیل تابستان و بهار زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما تبریز با قیمت مناسب نیست.

اما به دلیل اینکه تبریز زمستان‌های کاملاً سرد ی دارد، تقاضا برای سفر به تبریز به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند؛ مخصوصاً در ایام غیر از تعطیلات (البته هر ساله در فصل زمستان جشنواره‌ای تحت عنوان جشنواره آدم‌برفی تبریز برگزار می‌شود که میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی است و مسافران زیادی برای شرکت در این جشنواره راهی تبریز می‌شوند)؛ بنابراین این ایام فرصت مناسبی برای رزرو و خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب است. همچنین در صورتی که روز و ساعت پرواز برایتان مهم نیست و کاملاً آماده سفر هستید، می‌توانید با خرید بلیط لحظه آخری تبریز، سفر هوایی ارزان‌قیمتی به این شهر داشته باشید.

پیشنهادی:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

بلیط‌های لحظه آخری که ارزان‌ترین بلیط ها محسوب می‌شوند و معمولاً در ساعات پایانی مانده به پرواز به تعداد محدودی فروخته می‌شوند، تنها زمانی عرضه می‌شوند که در واپسین ساعات مانده به پرواز هواپیما هنوز ظرفیت داشته باشد یا تقاضا برای سفر به این شهر به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده باشد. همچنین می‌توانید با خرید بلیط‌های ساعات بعد از ظهر یا پایانی شب که نسبت به سایر بلیط ها قیمت مناسبی دارند، نیز در هزینه خرید بلیط صرفه‌جویی کنید.

خرید بلیط هواپیما تبریز و رزرو هتل تبریز با رادار 361

رادار ۳۶۱ می‌تواند برای خرید و رزرو بلیط هواپیما تبریز و رزرو هتل تبریز با ارزان‌ترین قیمت ممکن به شما کمک کند. رادار پس از این که مبدأ، مقصد و تاریخ سفرتان را مشخص کردید، فهرستی از تمام پروازهای مسیر را به شما نمایش می‌دهد و شما به‌راحتی می‌توانید ارزان‌ترین پرواز را انتخاب و برای خرید آن به سایت مربوطه مراجعه کنید.

رادار به‌منظور تسهیل یافتن بلیط موردنظر توسط کاربر، مرتب کردن پروازها بر اساس ارزان‌ترین قیمت، نزدیک‌ترین زمان به زمان خرید بلیط، کوتاه‌ترین مدت‌زمان پرواز و پیشنهاد رادار را امکان‌پذیر کرده است. همچنین در صورت تمایل می‌توانید پروازها را بر اساس مواردی همچون نوع هواپیما، کلاس پروازی و شرکت هواپیمایی فیلتر کنید. فیلتر کردن پروازها بر اساس محدوده زمانی ساعت پرواز نیز امکان‌پذیر است. با کلیک کردن روی گزینه جزئیات پرواز که در زیر هر پرواز دیده می‌شود، می‌توانید نوع هواپیما و مدت‌زمان پرواز را مشاهده کنید.

پیشنهادی:  زندگی در شهر مینیاتوری!

برای رزرو هتل با رادار هم تنها باید مبدأ، تاریخ ورود و خروج و در صورت تمایل ظرفیت اتاق‌تان را مشخص کنید تا رادار فهرستی از هتل‌ها را همراه با حداقل قیمت ممکن برای هر یک از آن‌ها را نمایش دهد (با کلیک بر روی نام هر هتل می‌توانید قیمت‌های ارائه‌شده برای آن توسط سایت‌های مختلف را موردنظرتان را مشاهده و سایت مورد نظرتان را انتخاب کنید).

هتل‌ها نیز می‌توانند مانند پرواز بر اساس کمترین قیمت، بیشترین نظرات، بالاترین امتیاز و پیشنهاد رادار مرتب‌سازی شوند. در ضمن می‌توانید با فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس بودجه موردنظرتان، تعداد ستاره، امکانات، امتیاز کسب‌شده، هتل موردنظرتان را سریع‌تر بیابید. همچنین می‌توانید هتل‌ها را بر اساس ویژگی‌های خاصی که آن‌ها را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند، فیلتر کنید؛ مثلاً شما می‌توانید از رادار بخواهید تنها آن دسته از هتل‌های تبریز را که به آثار ملی نزدیک هستند، نمایش دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب رادار نمایش ارزان‌ترین هتل‌های محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران یعنی اصفهان، کیش، یزد، قشم، تهران و شیراز در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل است. در رادار نظرات مسافران و تصاویر هتل‌ها نیز جمع‌آوری شده است.

مطلب پیشنهادی

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در اشکال، طعم ها و انواع مختلفی وجود دارد. در میان برجسته ترین گونه های قهوه، عربیکا و روبوستا به عنوان بازیگران اصلی برجسته هستند. در حالی که عربیکا اغلب به دلیل طعم های ملایم و ظریف خو …

قهوه، نوشیدنی محبوبی است که میلیون ها نفر در سراسر جهان مصرف می کنند، در …