آموزش لاک زدن ناخن حرفه ای در منزل به صورت تصویری

[ad_1]

آموزش لاک زدن ناخن,آموزش لاک ناخن,آموزش زدن لاک ناخن

آموزش لاک زدن ناخن به صورت اصولی در منزل

آموزش لاک زدن به ناخن

لاک زدن ناخن احتمالا در ابتدا آسان به نظر برسد ولی اصول زدن لاک به صورت حرفه ای زیاد مهم می باشد تا بتوانید دستانی زیبا با لاک های ماندگار داشته باشید. در این مقاله به آموزش لاک زدن به صورت حرفه ای می پردازیم.

مشابه یک حرفه ای لاک بزنید:

لاک ناخن از جمله لوازم آرایشی پرطرفدار و پر مصرف در جهان می باشد که بازي کردن نقش زیاد موثری در زیبایی دست ها دارد.

امروزه رنگ ها و طرح های بسیاری لاک ناخن وجود دارد که شما می توانید متناسب با جایگاه، استایل و … یک رنگ خاص و زیبا را برای خود انتخاب نمایید.

لاک زدن از جمله کارهای لذت بخش می باشد که همه خانم ها و دختر خانم ها در هر سنی دوست دارند. لاک زدن احتمالا به نظر کار آسان ای باشد اما اصول و شیوه های خاص خودش را دارد.

لب پرشدن و ماندگاری کم لاک بر روی ناخن ها از مواردی هست که اکثر خانم ها با آن مشکل دارند و از آن شکایت میکنند اما اگر اصول درست لاک زدن ناخن را بدانید دیگر با چنین مشکلاتی مواجه نمی شوید.

لاک زدن ناخن به مهارت کافی، شکیبایی و شکیبایی نیاز دارد . سرعت کردن در هنگام زدن لاک ناخن سبب ویران‌شدن و بی‌نظم به نظر آمدن دست های شما می شود. برای لاک زدن درست و اصولی باید 20 تا 30 لحظه دوران بگذارید تا هم دستانی زیبا داشته باشید و هم لاک بر روی ناخن های شما تا یک هفته مقاومت بیاورد.

با مطالعه این مقاله شما می‌توانید با کمی تمرکزفکر، لاک‌های مورد علاقه خودتان را روی ناخن‌هایتان امتحان کنید. اگر این کار را به صورت حرفه‌ای و استادانه‌ای انجام دهید، لاک تا یک هفته روی ناخن مقاومت دارد و دیگر نیازی نیست به سالن های مانیکور و طرح‌ریزی ناخن مراجعه کنید.

در ادامه این مقاله از بخش آرایشی بیتوته، نکات آموزش لاک زدن ناخن به صورت حرفه ای را به شما میگوییم.

آموزش لاک زدن ناخن به صورت مرحله به مرحله:

آموزش لاک ناخن,آموزش زدن لاک ناخن,آموزش لاک زدن ناخن ساده

اولین مرحله آموزش لاک زدن ناخن پاک کردن ناخن ها با لاک پاک کن می باشد

1. پاکیزه کردن ناخن ها و پاک کردن لاک های قبلی از روی ناخن

با استفاده از پدهای لاک پاک کن و یا پنبه آغشته به استون هرگونه لاک اضافی که از قبل بر روی ناخن هایتان باقی مانده می باشد، پاک کنید. برای این کار باید پد را در طول ناخن تحرک دهید تا لاک به خوبی پاک شود. گوشه های ناخن را میتوانید با یک گوش پاک کن استونی به خوبی پاکیزه کنید.

پیشنهادی:  ماژیک ابرو چیست؟ چطور از ماژیک ابرو استفاده کنیم؟

2- ناخن های خود را با سوهان مرتب کنید و شکل دهید.

آموزش زدن لاک ناخن,آموزش لاک زدن ناخن ساده,آموزش تصویری لاک زدن ناخن

برای مرتب کردن و شکل دادن به ناخن هایتان از سوهان استفاده کنید

برای مرتب کردن و شکل دادن به ناخن هایتان از سوهان استفاده کنید. ابتدا از اطراف ناخن کار خود را آغاز کنید و سپس به وسط ناخن بروید ولی تمرکزفکر داشته باشید که این کار را به تندی انجام ندهید چون سبب از بین رفتن ناخن های شما می شوید.

شما میتوانید با استفاده از سوهان به ناخن های خود شکل دهید و آشکار مربعی یا گرد را انتخاب کنید.

3. قبل از لاک زدن ناخن‌هایتان را آماده کنید

آموزش تصویری لاک زدن ناخن,آموزش طراحی ناخن,لاک ناخن

قبل از لاک زدن از پرایمر یا بیس کت استفاده کنید

قبل از لاک زدن از پرایمر یا بیس کت استفاده کنید تا نم ناخن از بین برود و سبب شود لاک ناخن برای مدت طولانی تری روی ناخن باقی بماند.

برای زدن پرایمر یا بیس کت باید قطره ای از آن را روی ناخن در نزدیکی ریشه یا کوتیکول قرار دهید و با فشار آرام، آن را به سمت لبه ناخن ها بیاورید. اما توجه داشته باشید که قلمو با پوست دست ارتباط پیدا نکند.

به جای پرایمر یا بیس کت میتوانید از برق ناخن نیز استفاده کنید تا از شکستن ناخن هایتان پیشگیری کرده باشید.

4- اولین لایه از لاک ناخن را بزنید.

آموزش زدن لاک ناخن,آموزش لاک زدن ناخن ساده,آموزش طراحی ناخن

آموزش لاک زدن ناخن به صورت تصویری

-ابتدا شیشه لاک را در میان دستانتان بچرخانید تا مواد داخل آن به خوبی میکس شوید. بهتر می باشد شیشه لاک را تکان ندهید.

– برس قلمو را بچرخانید و با استفاده از لبه بطری لاک، یک سمت را پاکیزه کنید؛ سپس کمی لاک روی لبه آزاد ناخن بزنید.

– قلمو را کمی روی لبه شیشه لاک قرار دهید تا لاک به صورت قطره در نوک قلمو جمع شود.

– یک قطره از لاک را در مرکز ناخن و کمی بالاتر از کوتیکول یا ریشه ناخن قرار دهید و به آرامی قطره لاک را روی ناخن به سمت ریشه بکشید.

– سپس قلمو را به صورت مستقیم از سمت ریشه تا نوک ناخن بکشید. این دوری تنها به اندازه عرض قلمو می باشد.

– برای لاک زدن کناره های ناخن باید قلمو را به صورت منحنی در بخت ریشه بکشید و سپس تا نوک ناخن تان ادامه دهید. چندین بار قلمو را روی ناخن بکشید تا یکدست شود. تمرکزفکر داشته باشید که قلمو با پوست برخورد نکند.

– برای توانایی و تمرکز بهتر بر روی لاک زدن بهتر می باشد دست خود را روی میز یا هر سطح استوار قرار دهید.

پیشنهادی:  فواید بهترین روغن آرگان برای پوست و مو

5- زدن لایه دوم لاک ناخن

آموزش طراحی ناخن,لاک ناخن,آموزش استفاده از لاک ناخن

آموزش لاک زدن ناخن به صورت مرحله به مرحله

برای زدن لایه دوم لاک ناخن باید قطعا شکیبایی کنید تا لایه اول به خوبی خشک شود و اگر پوشش یا رنگ لاک مطابق میل شما نبود لایه دوم را همانند لایه اول اما با فشار کمتر روی ناخن بزنید.

معمولا لایه دوم به خوبی میتواند ناخن را پوشش دهد ولی باید سعی کنید با تمرکزفکر بیشتر و صاف بزنید.

6- پاک کردن بخت های اضافی لاک ناخن

بعد از اتمام لاک زدن ناخن باید اطراف آن را با استفاده از یک گوش پاک کن یا قلموی پاکیزه آغشته به استون پاکیزه کنید.

7. تاپ کوت

استفاده از تاپ کوت نه تنها سبب درخشندگی لاک ناخن شما می شود بلکه سبب استواری ناخن و همچنین ماندگاری بیشتر لاک بر روی ناخنهایتان می شود. اگر تاپ کوت در معرض نداشتید می توانید از برق ناخن نیز استفاده کنید.

برای استفاده از تاپ کوت همانند زدن لاک ناخن ابتدا روی لبه آزاد ناخن بزنید و سپس روی پایان قسمتهای ناخن مطابق آنچه قبلا آموزش داده شده بر روی کل ناخن بزنید. برای پیشگیری از ایجاد برجستگی روی ناخن، قلمو را خیلی آرام روی ناخن تحرک دهید.

8. اجازه دهید لاک ناخن کاملا خشک شود

لاک زدن,اصول لاک زدن ناخن,انواع لاک ناخن

لاک زدن به صورت حرفه ای در منزل حدود 20 تا 30 لحظه طول میکشد

پس از اینکه لاک ناخن شما کاملا خشک برای ماندگاری بیشتر ناخن هایتان را به مدت سه لحظه در آب سرد و یخ قرار دهید. برای این کار بهتر می باشد فشار آب به طور مستقیم روی ناخن ها نباشد تا سبب ویران‌شدن آن نشود.

لاک زدن به صورت حرفه ای در منزل حدود 20 تا 30 لحظه طول میکشد و شما با کمی شکیبایی و خرید شمار کمی وسایل میتوانید بدون مراجعه به پیرایشگاه ناخن های زیبا با لاکی با مقاومت داشته باشید که تا یک هفته بر روی دست شما باقی می ماند.

ناگفته نماند این چند لایه لاک زدن می تواند از ناخنها در مساوی عواملی که سبب شکسته شدنشان می شوند نیز پیشگیری کنند که قطعا بهتر می باشد پاکیزه و یکدست انجام شود که خود مستلزم خشک شدن هربار زدن لاک بر روی ناخنهاست.

همانطور که گفته شد میتوانید در انتها یک لایه برق ناخن بر روی ناخن های خود بزنید تا علاوه بر افزایش درخشندگی و براقیت به عنوان لایه ای محافظ عمل کند. اگر هم میخواهید روی ناخن های خود طرح‌ریزی کنید در پایان و قبل از لاک بیرنگ یا تاپ کوت انجام دهید.

پیشنهادی:  پاک کردن هاشور و سایه ابرو

اشتباهات رایج در هنگام لاک زدن

آموزش لاک زدن ناخن ساده,آموزش طراحی ناخن,لاک ناخن

برای ماندگاری بیشتر ناخن هایتان را به مدت سه لحظه در آب سرد قرار دهید

لاک زدن در عین حال که کار راحتی به نظر می رسد نیاز به مهارت، شکیبایی و تمرکزفکر دارد پس

اگر می خواهید تجربه خوبی از انجام این کار داشته باشید، باید نکات زیر را رعایت کنید.

– رفتن به تختخواب درست بعد از لاک زدن

این استدلال که لاک بعد از 20 تا 30 لحظه کاملا خشک شده می باشد و میتوان پس از این مدت خوابید، اشتباه می باشد. بهتر می باشد یک ساعت شکیبایی کنید تا پایان بافت های لاک ناخن به خوبی خشک شود سپس نسبت به خوابیدن اقدام کنید.

– گرفتن دوش آب گرم بعد از لاک زدن

قرار گرفتن در معرض بخار و گرمای آب می تواند لاک شما را پیش از خشک شدن کامل، گرفتار لک یا حباب کند. سعی کنید یک الی دو ساعت به طور کامل شکیبایی کنید تا لاک شما خشک شود و سپس نسبت به رفتن به دوش اقدام کنید.

– لاک زدن در یک مرحله

برای داشتن لاکی با جلوه زیبا و ماندگاری بالا قطعا قلمو را چندبار روی ناخن ها تحرک کنید و با خشک شدن لایه اول مجددا یکبار دیگر لاک بزنید. لاک زدن در یک مرحله سبب می شود دیواره های کناری ناخن خالی بماند و جلوه زیبایی نداشته باشد.

– لاک زدن روی سطح چرب ناخن

قبل از زدن لاک باید قطعا سطح ناخن را به خوبی پاکیزه کنید. در صورت چرب بودن ناخن ها لاک به خوبی روی سطح ناخن نچسبیده و مقاومت و ماندگاری آن کم می شود.

می توانید سمت پیشگیری از خشک شدن پوست دست و ناخن ها، بعد از زدن لاک و خشک شدن کامل، روی آن را با کرم مرطوب کننده بپوشانید.

– استفاده از لاک ناخن قدیمی

لاک های قدیمی مشابه لاک های ناخن تازه به خوبی روی ناخن نمی چسبند چرا که حلال های موجود در لاک تبخیر می شود و سبب سفت شدن و زبر شدن آن می شود. بهتر می باشد از لاک هایی که یک سال از باز شدن درب آن ها گذشته دیگر استفاده نکنید.

-استفاده از استون برای پاک کردن لاک

استون سبب خشک شدن پوست و ناخن می شود و به مرور سبب ایجاد نقطه های سفید روی ناخن می شود و استواری ناخن را کم میکند. بنابراین بهتر می باشد مصرف انواع پاک کننده های استونی را کنار بگذارید.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

[ad_1] ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک …